TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Ziehl-Abegg zelektryfikuje autobusy z silnikami wysokoprężnymi
InfoBus.pl - Opublikowano: 25.10.2018 19:00:48 1 komentarz
Ziehl-Abegg zelektryfikuje autobusy z silnikami wysokoprężnymi

Niemiecka firma Ziehl-Abegg, pokazała na IAA 2018 pierwszy autobus piętrowy marki UNVI, w których dokonano wymiany silnika wysokoprężnego na silniki elektryczne ZAwheel.  Taki los ma spotkać setki klasycznych autobusów piętrowych, które w tej sposób  przejdą na "zieloną stronę mocy." Pierwsze konwersje - w Belinie.

Od niecałego roku, hiszpański producent autobusów UNVI oferuje nowe pojazdy wyposażone w silniki elektryczne w piastach kół - ZAwheel. Można je już spotkać na ulicach Paryża oraz Amsterdamu, a wkrótce także i Londynu. Warto dodać, że piłkarska reprezentacja Francji świętowała swój sukces w Paryżu właśnie na pokładzie elektrycznego piętrusa UNVI: z cichobieżnym napędem dzięki silnikom napędzającym bezpośrednio piastę koła Ziehl-Abegg.

Elektryczna konwersja

To jednaj dopiero początek zielonych zmian, bo Ziehl-Abegg chce modernizować setki piętrowych autobusów z silnikami wysokoprężnymi i konwertować je na napęd elektryczny Ziehl-Abegg. To możliwe? Zdaniem niemieckiej firmy tak - w Berlinie przeprowadzana jest teraz modernizacja wielu autobusów wycieczkowych na pojazdy elektryczne. Początkowo "piętra" były wykorzystywane przez berlińskie zakłady komunikacji miejskiej (BVG) na trasach liniowych, po czym zaadaptowano je na potrzeby branży turystycznej - oferując im drugie, elektryczne życie - przy wykorzystaniu silników napędzających bezpośrednio piastę koła firmy Ziehl-Abegg. Pierwsze dostawy "zelektryzowanych" piętrusów nastąpią w 2019 roku

Elektryczny pakiet

Producent silników Ziehl-Abegg konstruuje, projektuje oraz produkuje elektryczne osie napędowe jako zestaw modernizacyjny Plug-&-Play do pojazdów z napędem wysokoprężnym. Silniki elektryczne oraz sterowniki elektroniczne są zintegrowane w piaście koła. Pozwala to uzyskać kompaktową konstrukcję, która nadaje się zwłaszcza do zastosowania w autobusach niskopodłogowych. Akumulator trakcyjny przystosowany jest specjalnie dla potrzeb takiego użycia i dostosowany pod względem wielkości do wymaganego zasięgu jazdy. Po modernizacji bateria montowana jest m.in. w miejscu zajmowanym uprzednio przez silnik wysokoprężny.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
targi
IAA
komponenty
Ziehl-Abegg
  • Kuba Brunka – 25.10.2018

    I tak niszczy się zabytki. Rozumiem szkodliwość diesla, ale autobusów mogłoby to nie dotyczyć. Chociażby zabytków

  • Konrad Krajewski – 26.10.2018

    Polecam Europie stuknąć się w łeb.

  • obserwator1 – 26.10.2018

    Autor zapomniał dodać żę polska firma również ma udział w tym projekcie, która dostarczyła urządzenia i oprogramowanie, niezbędne do zarządzania energią i sterowaniem układem napędowym

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....