TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Ząbki szukają operatora na 3 lata
INFOBUS.PL - Opublikowano: 28.06.2019 10:00:14
Ząbki szukają operatora na 3 lata

Od 26 czerwca Ząbki szukają operatora, który przez trzy lata podjąłby się obsługi komunikacji miejskiej. Do zdobycia jest trzyletni kontrakt. Czy ktoś zastąpi obecnego przewoźnika, czyli PKS Grodzisk Mazowiecki?

Nowy operator miałby obsługiwać komunikację w podwarszawskim mieście przez trzy lata. Start przewozów na nowym kontrakcie zaplanowano na 1 września 2019 r. Zakończenie odbędzie się 30 sierpnia 2022 r. Przez ten okres przewoźnik będzie odpowiedzialny za obsługę łącznie czterech linii autobusowych, które są oznaczone jako "Ząbki-1", "Ząbki-2" "Ząbki-3" i "Ząbki-4".

Praca eksploatacyjna w trakcie obowiązywania umowy ma wynieść 1 880 230 wzkm. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi 8 854 500 zł netto. A to by dawało stawkę 4,71 zł/wzkm netto. I to uwzględniając fakt, że zasadniczo miasto nie przewiduje zmiany wysokości wynagrodzenia operatora. W umowie zawarto jednak zamknięty katalog wyjątków w tym m.in. zmiana wysokości wynagrodzenia minimalnego za pracę.

Do obsługi tego pakietu operator musi podstawić przynajmniej 12 autobusów. Wszystkie muszą być klimatyzowane, monitorowane, mile widziany też będzie GPS oraz co do zasady wyprodukowane nie wcześniej niż w 2013 r. Najwięcej będzie autobusów klasy MIDI długich na 8,15 - 10,5 m i każdy do przewozu min. 60 pasażerów. Tych musi być osiem. Do tego dojdą cztery autobusy klasy MAXI z nadwoziami długimi na 10 - 12 m, każdy do przewozu min. 80 pasażerów. Dodatkowo w promieniu do 25 km od krańca Centrum Handlowe Marki operator musi otworzyć bazę dla autobusów.

Pora na warunki formalne postępowania. Wymagane minimum w zakresie zdolności finansowej oferenta potwierdzenie, że ten nie zalega z opłacaniem składek w ZUS lub KRUS. Warunek doświadczenia zostanie spełniony, jeżeli urzędnicy zobaczą, że oferent w ciągu ostatnich trzech lat wykonał dwie usługi transportu zbiorowego w ramach przewozów regularnych o łącznej wielkości nie mniejszej niż 300 000 wzkm rocznie. I do kompletu wadium. Oferta musi posiadać zabezpieczenie na kwotę 120 000 PLN.

Na oferty w Ząbkach czekają do 30 lipca. Ich ocenie posłuży pięć kryteriów. Są to:

  • maksymalny średni wiek autobusów MIDI w trakcie realizacji umowy - 10%
  • maksymalny średni wiek autobusów MAXI w trakcie realizacji umowy - 10%
  • europejska norma czystości spalin EURO dla autobusów podstawowych - 10%
  • system lokalizacji i dynamicznej informacji pasażerskiej GPS - 10%
  • cena - 60%


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
linie
Ząbki
UM
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....