TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Z Szczawnicy do Karkowa - bez ABS i tacho
InfoBus.pl - Opublikowano: 20.12.2018 13:00:42
Z Szczawnicy do Karkowa - bez ABS i tacho

Niesprawnym autobusem i bez rejestrowania czasu pracy chciał przewozić pasażerów kierowca skontrolowany przez patrol małopolskiej Inspekcji Transportu Drogowego.

Pojazd został zatrzymany w środę, 19 grudnia na terenie Szczawnicy w momencie, gdy kierowca rozpoczynał kurs na linii regularnej z tej miejscowości do Krakowa. W trakcie oględzin stanu technicznego autobusu inspektorzy stwierdzili awarię systemu ABS, która miała wpływ na bezpieczeństwo pasażerów i pozostałych uczestników ruchu drogowego.

Ponadto okazało się, że kierowca dopuścił się przekroczenia norm czasu jazdy i odpoczynku. Wyszło również na jaw dokonanie niedopuszczalnego wyjęcia karty kierowcy w celu fałszowania zapisów rzeczywistych aktywności kierującego.

Inspektorzy ukarali szofera mandatem w kwocie 2 tysięcy złotych. Z konsekwencjami musi liczyć się też przewoźnik, wobec którego toczy się postępowanie administracyjne w sprawie nałożenia kary pieniężnej w wysokości prawie 4 tysięcy złotych.

Niesprawny autobus został wycofany z ruchu do czasu usunięcia usterki w układzie hamulcowym. Pasażerowie wyruszyli w trasę zastępczym, sprawnym technicznie pojazdem.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
kontrola
ITD
Małopolskie
  • Krzysztof Kawa – 20.12.2018

    Cały transport w Małopolsce to czarna owca, a Wy mówicie tylko o pojedynczych przypadkach.

  • Sebbastian Pioro – 20.12.2018

    Dziadtransy jeszcze długo będą jeździć po kraju... Jest zbyt mało kontroli a kontrolę są pobieżne... Po Warszawie nie powinno jeździć co najmniej 50 autobusów że względu na braki w wyposażeniu obowiązkowym - niesprawne wyświetlacze czyli brak tylnej tablicy liniowej oraz przednia wstawiona za szybę znacząco ograniczająca widoczność - ale ITD udaje że tego nie dostrzega...

  • Kamil Zaranowicz – 20.12.2018

    Stanisław Głuc

  • Bartosz Klimek – 20.12.2018

    Moim zdaniem to się nie zmieni, dopóki transport publiczny w wielu miejscach jest oparty wyłącznie lub głównie na prywatnych busach. Przewoźnicy konkurują głównie ceną. W mojej ocenie prawidłowa struktura transportu to taka, że usługa podstawowa jest organizowana przez samorządy (być może przy udziale prywatnych przewoźników), a przewoźnicy prywatni ewentualnie świadczą usługę premium, oczywiście tam, gdzie jest na to miejsce na rynku.

  • Kuba Brunka – 20.12.2018

    Nie no, bez ABS to nie jest tragedia, da się jeździć. ALE - awaria systemu ABS to już rzecz niedopuszczalna i różne cyrki mogą się dziać. Mylący nagłówek

  • Peter Gamkowski – 20.12.2018

    Karkowo całkiem spoko

  • Piotr Figiel – 20.12.2018

    TransInfo.pl może podacie nazwę przewoźnika. Inaczej tekst nie ma sensu.

  • Paweł Obelnicki – 21.12.2018

    Po pierwsze sprinter to nie autobus.

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....