TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Z Płocka do Krakowa. Teraz Mobilis sprawdza Isuzu NovoCiti Life
INFOBUS.PL - Opublikowano: 01.08.2019 14:00:03
fot. Mobilis, facebook.com

Demonstracyjny Isuzu Novociti Life zawitał na testy do kolejnego przewoźnika w Polsce. Przez najbliższe 10 dni, do 11 sierpnia będzie go testował krakowski oddział Mobilisu. Mały Isuzu będzie kierowany do obsługi czterech linii.

Isuzu Novociti Life to autobus, którego najbardziej dostrzegalnymi cechami charakterystycznymi są jego rozmiary. Pojazd ma nadwozie długie na 7,86 m, szerokie na 2,435 m i wysokie na niespełna 2,9 m (jeżeli pominiemy klimatyzację).

Demonstracyjny Isuzu umożliwia podróż maksymalnie 63 pasażerom, w tym 23 na stałych miejscach siedzących. Z niskiej podłogi mamy dostępnych osiem stałych foteli oraz cztery rozkładane, czyli straponteny. Jak na autobus tej wielkości to wynik nad wyraz zadowalający. Dostęp na pokład jest zapewniony przez dwa wejścia w układzie 1-2-0. Drugie drzwi są odskokowo-przesuwne.

Czas na napęd. Isuzu jest napędzany silnikami Iveco Tector 5. To jednostki o pojemności skokowej 4,5 l, mocy 137 kW i 680 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Spełniają one normę czystości spalin Euro 6c. Silnik jest zblokowany ze skrzyniami biegów firmy Allison. To najprawdopodobniej zautomatyzowana sześciobiegowa przekładnia typu 2100. O wyniki spalania można więc być spokojnym.

Naturalną wentylację przestrzeni pasażerskiej zapewniają cztery przesuwne okna. Nie mogło oczywiście zabraknąć klimatyzacji.

System informacji pasażerskiej jest oparty na rozwiązaniach mieleckiego R&G Plus. Autobus jest wyposażony w trzy zewnętrzne diodowe wyświetlacze. W środku, za kabiną kierowcy zamontowano LED typu ETL416120. Nie zabrakło także systemu GPS i głosowych zapowiedzi przystanków. Całością steruje najprawdopodobniej autokomputer SRG6000P.

Demonstracyjny Isuzu będzie można spotkać na czterech liniach w Krakowie, na które Mobilis kieruje małe autobusy. To połączenia oznaczone numerami 102, 109,120 i 722.

Mobilis jest już czwartym polskim przewoźnikiem, który ma okazję przetestować Novociti Life. Pierwszym jest łódzkie MPK, które od kilku miesięcy eksploatuje 24 takie autobusy. Następnie autobus był testowany w czerwcu przez KM Płock. Z kolei od początku lipca cztery Novociti użytkuje konsorcjum mysłowickiego Transgóru i PKS Południe na liniach w Olkuszu.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
tabor
Mobilis
Isuzu
BUSIMPORT PL
test
  • Marcin Bul – 01.08.2019

    W autobusie jest obecnie SIP z Pixela.

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....