Wspólny bilet na PKS i pociąg. Nowy pomysł PR
Przewozy Regionalne zmienią markę, wyremontują pociągi iwprowadzą wspólny bilet na pociągi i autobusy. W tym zakresie trwają już pierwsze rozmowy. Na razie jednak nie wiadomo dokładnie z jakimi firmami transportowymi PR negocjują.
– Prowadzimy pierwsze rozmowy z PrzedsiębiorstwamiKomunikacji Samochodowej na temat biletu, który pozwoliłby pasażerom podróżowaćnajpierw PKS, a potem naszym pociągiem – mówi prezes Przewozów RegionalnychKrzysztof Mamiński. Zapowiada też duże remonty pociągów i zmianę marki, podktórą będzie działać jego firma. – Oczywiście w ramach tego biletu zakładamytakże wspólną politykę rabatową dla pasażerów, którzy by skorzystali z tejoferty – dodaje Mamiński.
Mamiński zapowiada także, że spółka chce w większym wymiarzepowrócić ze swoimi kasami na dworce kolejowe.
– Jesteśmy już na dworcachobecni, ale umownie, tzn. mamy część własnych kas, a część w ajencji. Chcemyjednak przejść na formułę franczyzy, żeby tych kas było więcej. Nasiwspółpracownicy pod nowym brandem firmy przy ujednoliconych standardach obsługiklienta oferowaliby bilety na nasze pociągi – wyjaśnia.
Spółka przygotowuje się też do zmiany marki konsumenckiej. -Myślę, że w nowy rok wejdziemy z nową marką handlową, z nowym logiem. Spółkadalej będzie się nazywać Przewozy Regionalne, ale będzie działać pod nową markąhandlową – mówi Mamiński.
Koszt tej operacji to ok. 400 tys. zł rozłożone na dwa lata.Szczegóły zmiany marki konsumenckiej mają być zaprezentowane w połowie grudniabr. Przewozy Regionalne powstały w 2001 r. na bazie sektora PrzewozówPasażerskich PKP. Od 4 listopada 2015 r. właścicielem większości udziałów (50 proc.i jeden udział) jest Agencja Rozwoju Przemysłu S.A. Zdecydowana większość usługświadczonych przez spółkę to działalność o charakterze misji publicznej.
Przewozy Regionalne to największy w Polsce kolejowyprzewoźnik pasażerski, którego udział w rynku przewozów kolejowych sięga 28proc. Każdego dnia na tory wyjeżdża ok. 1600 pociągów spółki, którymicodziennie podróżuje ok 220 tys. pasażerów.
„
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze