TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Wojsko bez ofert na 4 + 14 autokarów
INFOBUS.PL - Opublikowano: 30.07.2018 15:00:45
Wojsko bez ofert na 4 + 14 autokarów

Wojsko będzie musiało trochę poczekać na nowe autokary. Dziś, 30 lipca 2 Regionalna Baza Logistyczna w Warszawie unieważniła przetarg na zakup 4 pojazdów z opcją rozszerzenia zamówienia o 14 kolejnych. Powód? Brak ofert.

Przypomnijmy, że przetarg ogłoszono w połowie czerwca. Wojskowe autokary z oczywistych względów musiały się różnić pod względem wyposażenia od ich "cywilnej" wersji. Te, których chciało wojski miały umożliwiać podróż przynajmniej 41 pasażerom. Każdy miał posiadać bagażnik o pojemności minimum 3 m3. Nie mogło zabraknąć także klimatyzacji oraz pokładowego systemu rozrywki. Wysokość wnętrza mierzoną od podłogi do sufitu określono na minimum 1,95 m.

Ze względu na specyfikę warunków, w których miały pracować autokary musiały być one wyposażone w jednostki napędowe spełniające normę Euro 6 o mocy min. 210 kW i dodatkowo przystosowane do tankowania paliwem do turbinowych silników lotniczych. Dodatkowo jego rozruch w temperaturze minus 25 stopni miał się odbywać w czasie maksymalnie 25 minut. Obojętnie czy wskutek ładowania z akumulatorów rozruchowych bądź też podgrzanie silnika. Dodatkowo autokary miały być wyposażone w zaczepy na mocowania drążka holowniczego.

Planowano, że autobusy z zamówienia podstawowego jak i opcjonalnego miały zostać dostarczone do Warszawy do 30 listopada. Aby móc uruchomić dostawy z drugiego z nich wojsko dało sobie 30 dni od podpisania umowy ze zwycięzcą na podjęcie stosownej decyzji.

Na razie jednak nici z planów. Dziś wojskowi unieważnili przetarg. Okazało się bowiem, że nie wpłynęła ani jedna oferta. Nic więc dziwnego, że tak się stało. Na sugestie aby wydłużyć termin dostawy wojsko nie zareagowało podtrzymując swoje zdanie. Konieczna zatem będzie powtórka.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
tabor
wojsko

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....