TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Warsaw Bus Expo: Debiut najdłuższego autobusu SOR [FILM]
InfoBus.pl - Opublikowano: 25.03.2019 13:00:15
Warsaw Bus Expo: Debiut najdłuższego autobusu SOR [FILM]

O przegubowym debiutancie w rozmiarze MEGA, elektrycznym tournée oraz o dalszych planach na ten rok rozmawialiśmy w Nadarzynie z Janem Waśkiewiczem z Działu Handlowego SOR Poland.

Debiutant z Nadarzyna model NS18 to konstrukcja całkowicie niskopodłogowa o długości 18,75 m, szerokości 2,55 m i niespełna 3 m wysokości. Pojazd zaprojektowano z równomiernie rozmieszczonymi wejściami w układzie 2-2-2-2. Drzwi o jednakowej szerokości mają efektywny prześwit 1200 mm. Ich wariant może być zmienny w zależności od wymagań klienta. Liczba miejsc siedzących to 47, w tym 16 siedzeń jest dostępnych z niskiej podłogi, a więc bardzo przyzwoicie. Z kolei układ napędowy NS18 oparto na silniku FPT Cursor 9 o mocy 243 kW o pojemności 8,71 l współpracującym z sześciobiegową skrzynią biegów ZF Ecolife.

EBN do towarzystwa

SOR także odważnie walczy w elektromobilnej grze. Firma uczestniczy w ważnych dla polskiego rynku przetargach i systematycznie prezentuje swój elektrobus klientom. Podobnie było na Warsaw Bus Expo, gdzie mogliśmy zobaczyć model EBN9,5 o długości 9, 7 m. Mimo nieznacznej długości oferuje 69 miejsc pasażerskich, w tym 46 stojących i 26 siedzących.

W demonstracyjnym egzemplarzu zastosowano silnik asynchroniczny trakcyjny TAM-Pragoimex, o mocy 120 kW. Jest on zasilany przez litowo-jonowe baterie Varty. Ich pojemność to ok. 120 kWh. Autobus może być ładowany przez złącze plug-in. Dzięki tak skompletowanemu wyposażeniu średni czas ładowania to 6-8 h. Do tego - w opcji - możliwy jest montaż pantografu do szybkich ładowań.

I liga

SOR po zeszłorocznych zmianach personalnych i przejęciu steru przez Romana Tichego chce walczyć o najważniejsze cele na polskim rynku. Ostatnia aktywność firmy w Lublinie, czy w Tychach potwierdza tą nową strategię. Do tego dochodzi nowy mocy punkt w ofercie - przegubowy model z serii NS , który umożliwi czeskiemu producentowi start we wszystkich najważniejszych przetargach organizowanych w Polsce. Tym samym firma chce poszerzyć grono dotychczasowy klientów o dużych, samorządowych graczy i to zarówno w zakresie pojazdów z silnikami diesla, gazowych, jak i elektrycznych. Oferta produktowa czeskiej firmy dla naszych miast jest rzeczywiście imponująca i to jest dobry moment, aby wejść poza prywatnych przewoźników z południa Polski  i powalczyć w I autobusowej lidze.

O szczegółach produktowych zbliżających się kolejnych elektrycznych testach - opowiedział nam podczas Warszaw Bus Expo Jan Waśkiewiczem z Działu Handlowego SOR Poland. Zapraszamy na film:




Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
targi
Warsaw Bus Expo
elektrobus
SOR
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....