TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Warsaw Bus Expo 2019: Targi bez Scanii to jak ryba bez wody
INFOBUS.PL - Opublikowano: 13.03.2019 16:45:46
Warsaw Bus Expo 2019: Targi bez Scanii to jak ryba bez wody

Scania to kolejny gracz, którego nie mogło zabraknąć na Warsaw Bus Expo. Producent coraz mocniej akcentuje swoje możliwości w zakresie napędów gazowych. Nic więc dziwnego, że dwa z trzech autobusów na stoisku Scanii są na CNG.

Miejskim akcentem u producenta jest jeden gazowy Citywide 12LF, który od ubiegłorocznej jesieni jest użytkowany w Warszawie przez firmę Michalczewski. Z resztą dostawa 29 takich autobusów dla radomskiej firmy była największą miejską realizacją Scanii w Polsce w ubiegłym roku. Citywide 12LF CNG dla stolicy to siłą rzeczy autobus "szyty na miarę". Prócz standardowych rozwiązań w postaci m.in. kompletu poprzecznie zabudowanego silnikam OC09 101 i automatu ZF EcoLife 6AP1400B nowością w miejskim autobusie Scanii dla polskiego przewoźnika jest "duża" kabina. Więcej na temat tych autobusów można poczytać tutaj.

Podmiejski gazowiec? Czemu nie!
Kolejną gazową konstrukcją, którą pokazuje Scania w Nadarzy nie jest Interlink MD CNG. W wersji z napędem gazowym pojazd jest dostępny z silnikami o mocach 280 lub 320 KM z odpowiednio 1350 lub 1500 Nm momentu obrotowego. Wersja MD może pełnić funkcję wyjątkowego uniwersalnego autobus – od regularnych połączeń lokalnych po okazjonalne przejazdy międzymiastowe.

Można także podnieść jego poziom dokładając toaletę i turystyczne fotele. Bezpieczeństwo i komfort kierowcy zapewniają takie funkcje, jak wielofunkcyjna kierownica, tempomat adaptacyjny ACC, układ monitorowania ciśnienia w oponach TPM, asystent pasa ruchu LDW i reflektory ksenonowe.

Podstawowe wymiary pojazdu, który zadebiutował w Polsce w ubiegłym roku są następujące: długość 12,92 m, szerokość 2,55 m i wysokość 3,4 m. Jego pojemność pasażerska to 53+1 przy układzie drzwi 1-1-0 lub 1-2-0. W prezentowanym w Nadzarzynie egzemplarzy układ napędowy tworzy silnik Scania OC9 o mocy 320 KM Euro 6, który współpracuje z zautomatyzowaną skrzynią biegów Scania GRS875R Opticruise.

Touringa nikomu przedstawiać nie trzeba
Scania Touring to marka, która bardzo szybko zapracowała na swoją renomę. Znaki rozpoznawcze tych autokarów to nie tylko mocne i wydajne silniki Euro 6, ale także kilka praktycznych rozwiązań, które dostrzeże każdy. To m.in. fotele z funkcją bocznego przesuwu, większa pojemność bagażnika czy uchwyty pod skibox. Pojazdy są także fabrycznie przygotowanie pod montaż haka holowniczego. Dzięki tym wszystkim walorom Touring znazlał już swoje grono wiernych użytkowników Polsce.

Co do targowego egzemplarza jest on wyposażony w 13-litrową, 6-cylindrową jednostkę napędową Scania DC13 o mocy 410 KM. To obecnie jedyny silnik Euro 6 oferowany przez szwedzki koncern wykorzystujący tylko układ SCR. Oznacza to, że jednostki Scania drugiej generacji są o 2-3% oszczędniejsze niż poprzednie silniki. Silniki korzystające wyłącznie z układu SCR są też prostsze w budowie.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
targi
Warsaw Bus Expo
Scania
Michalczewski
CNG
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....