Na nadarzyńskich targach nie mogło zabraknąć Otokara w postaci jego polskiego dealera, czyli Bus Trans Technik. Firma uraczyła tegoroczną edycję pokazem czterech autobusów. I musimy przyznać, że mamy pewien orzech do zgryzienia. Który jest najciekawszy?
Bez wątpienia na stoisku polskiego przedstawiciela Otokara nie mogło zabraknąć Vectio C Arrivy, który jest jednym z 34 egzemplarzy pojazdów tego typu jeżdżących od końcówki grudnia po Warszawie. Debiut ten był niezłym autobusowym wydarzeniem na koniec 2018 roku. Dla Otokara i Bus Trans Technik była to pierwsz styczność w Polsce z tak "ciężkim kalibrem", jakim bez wątpienia są warszawskie wymogi. Szczegółowo o stołecznych Vectio C pisaliśmy tutaj.
Drugą ważną "nogą" oferty Otokara w Polsce są konstrukcje klasy MIDI i cała rodzina Navigo. I to widać było podczas tegorocznego Warsaw Bus Expo. Turecki producent ma się czym pochwalić - w ubiegłym roku podolsztyńska gmina Stawiguda zamówiła ostatnio trzy autobusy tej klasy, właśnie marki Otokar. To oznacza debiut Navigo C w wersji miejskiej. Do tego dochodzą wersje turystyczne i międzymiastowe Navigo. Prezentowany na targach egzemplarz Navigo T to turystyczna wersja deluxe, która dodatkowo posiada specjalną windę dla wózka inwalidzkiego.
Kolejną atrakcją na stoisku jest Ulyso T. W tym roku konstrukcja będzie ona obchodziła swoje drugie urudzony. Prócz nowego, aczkolwiek bardzo delikatnego i jednocześnie eleganckiego designu jest zwiastunem kolejnej generacji autobusów tureckiego producenta. Dodatkowo zapewnia więcej komfortu, większą pojemność pasażerską i optymalne koszty operacyjne. Z mocniejszym silnikiem, niskim zużyciem paliwa, wysokim poziomem komfortu pojazd ten będzie w stanie zwiększyć wygodę pasażerów, kierowców oraz zysk operatorów.
Czwartym autobusem na stoisku Bus Trans Technik jest poprzedniku Ulyso T, czyli "weteran" Vectio T. Pojazd ma 10,1 m długości. Kierowca ma do dyspozycji najnowszej generacji systemy ABS/ASR, ESP, AEBS, LDWS z możliwością ich odłączenia. Warto zaznaczyć, że dzięki bardzo bogatemu wyposażeniu użytkownicy mają dokładnie wszystko to, czego nie może zabraknąć w nowoczesnych autobusach.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Dodaj komentarz
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.