TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

W Nowym Targu tylko Isuzu. Ponad budżetem
INFOBUS.PL - Opublikowano: 17.07.2019 17:00:03
W Nowym Targu tylko Isuzu. Ponad budżetem

Urząd Miasta w Nowym Targu otrzymał jedną ofertę przetargu na dostawę dwóch nowych autobusów klasy MINI. Oferta polskiego dealera marki Isuzu przewyższa szacunki urzędników.

Przypomnijmy, że nowotarski przetarg wystartował pod koniec maja. Pisaliśmy o nim tutaj. Warto dodać, że ostatnie zakupy taborowe miały miejsce w 2010 i 2011 r. MZK Nowy Targ wzbogaciło się wtedy o 12 nowych autobusów- dziewięć Autosanów SanCity 9LE i trzy Iveco 72C Urby.

Nowotarskie wymagania

Po kilkuletniej przerwie przy kolejny zakupach postanowiono pozostać przy zbliżonym metrażu. Mają to być fabrycznie nowe, przynajmniej częściowo niskopodłogowe pojazdy klasy MINI z nadwoziami o długości 7 - 8 m i szerokości min. 2,15 m. Każdy umożliwi podróż min. 38 pasażerom, w tym nie mniej niż 14 na miejscach siedzących. Dostęp na pokład ma być zapewniony przez przynajmniej jedną parę dwuskrzydłowych drzwi o prześwicie min. 900 mm.

Muszą być one napędzane silnikami diesla, które spełniają normę Euro 6. Jednostka o pojemności min. 4 l ma być nie słabsza niż 125 kW oraz osiągać przynajmniej 500 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Zostanie ona zblokowana z mechaniczną, przynajmniej czterobiegową skrzynią biegów. Przekładnia ma posiadać charakterystykę pracy, która zapewni jak najmniejsze zużycie paliwa oraz optymalne warunki pracy autobusu w warunkach górskich.

Szczegółowo wymagania miasta wobec nowych nabytków opisaliśmy TUTAJ. Autobusy mają zostać dostarczone do Nowego Targu w ciągu maksymalnie 26 tygodni od podpisania umowy. Pojazdy będą objęte przynajmniej trzyletnią gwarancją całopojazdową.

Jedna oferta

Wczoraj, 16 lipca, minął termin składania ofert. W Nowym Targu na zakup dwóch "ósemek" przygotowali 1 224 600 PLN netto. A to daje wycenę jednostkową na poziomie niespełna 612 300 PLN netto.

Z kolei jedyna złożona oferta przewyższa szacunki miasta. Przedstawił ją BusImport PL z Gierłatowa, a więc polskie dealer marki Isuzu.

Firma zaoferowała dostawę dwóch autobusów Novociti Life w łącznej cenie 1 719 540 PLN brutto. A to daje jednostkową 699 000 PLN netto w pakiecie trzyletnią gwarancją, przeglądami i bogatym SIP-em od Pixela. 

Pora więc czekać na decyzje jakie zapadną w Nowym Targu.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
tabor
Nowy Targ
UM
MZK Nowy Targ
Isuzu
BUSIMPORT PL
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....