TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Volvo zacieśnia współpracę z Hamburgiem
InfoBus - Opublikowano: 28.05.2014 22:43:08 2 komentarze
Volvo zacieśnia współpracę z Hamburgiem
Niemiecki przewoźnik Hamburger Hochbahn AG po raz kolejny zdecydował się na zakup autobusów hybrydowych Volvo. W maju 2012 r. firma odebrała10 szt. pojazdów 7700H, rok później zakontraktowała 15 szt. modeli 7900H, a teraz przyszedł czas na trzy egzemplarze z system ładowania przez pantograf.  –„Nasz cel jest jasny: od 2020 r. będziemy zamawiać wyłącznie autobusy nie emitujące szkodliwych substancji. Dlatego już teraz postanowiliśmy zintensyfikować naszą obecność na rzecz rozwoju innowacyjnych napędów . W ramach współpracy badawczej z firmami Volvo i Siemens z roli obserwatora stajemy się siłą napędową na rzecz bezemisyjnej technologii w transporcie publicznym”- powiedział przewodniczący Hochbahn, Günter Elste przy podpisaniu umowy w Hamburgu. Zdaniem szwedzkiego producenta technologia plug-in umożliwia dalsze ograniczenie zużycia paliwa (-75%) i emisji CO2 (-60%). Najnowsze hybrydy wejdą do ruchu w Hamburgu pod koniec br. –„Hamburger Hochbahn AG od lat jest naszym ważnym partnerem w zakresie wdrażania innowacyjnych technologii–mówi prezes Volvo Bus Corporation, HåkanAgnevall. - Teraz firma weszła w partnerstwo z Volvo Bus Corporation na rzecz rozwoju autobusów plug-in.Jesteśmy z tego faktu dumni i bardzo zadowoleni. To kolejny krok zacieśniający naszą współpracę z Hamburger Hochbahn AG na drodze do wspólnego celu –niskoemisyjnego i energooszczędnego transportu publicznego.\' Dodajmy, że podobne projekty szwedzka firma realizuje w Göteborgu , Luksemburgu, Montrealu i Sztokholmie. Najnowsze autobusy hybrydowe Volvo plug-in pozwalają na przebycie dystansu do 10 km z zastosowaniem tylko energii elektrycznej. Zastosowana technologia pozwala na dalsze zmniejszenie zużycia paliwa i emisji dwutlenku węgla w porównaniu z obecnymi autobusami z silnikiem Diesla. W zamian wymagają infrastruktury do ładowania, którąnajczęściej buduje się na krańcowych przystankach. W Hamburgu niezbędną infrastrukturę opracuje i zrealizuje firma Siemens, drugi partner technicznym w tym projekcie. –„Technologia ładowania nie jest skomplikowana. Ruchome ramię styku jest montowane na maszcie i obniża się do punktów stykuzamontowanych na dachu autobusu. Ze względu na możliwość ładowania z mocą do 300 kW, jesteśmy tutaj w stanie pokryć zapotrzebowanie na energię nawet w przypadku bardzo wymagających warunkach pracy pojazdów elektrycznych i hybrydowych\' –zapewnia Andreas Laske, kierownik projektu elektrycznych autobusów w firmie Siemens.Wszystkie hybrydowe autobusy marki Volvo –w tym także egzemplarze przeznaczone dla Hamburger Hochbahn–produkowane są we wrocławskiej fabryce koncernu.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Volvo
Hamburg
  • Chory kraj – 29.05.2014

    Pomimo, iz firma Tiefbahn kupuje takie niby nowoczesne autobusy, jest strasznie zacofana. Autobusy nadal kupuja jak za czasow DDR bez dodatkowych drzwi z tylu pojazdu a w 2012r. wprowadzili zupelnie nie sluszne i kretynskie "wsiadanie pierwszymi drzwiami". Ze to sie nie sprawdza w praktyce, o tym lepiej nie pisac. No tak, ale najwazniejsze jest, aby wnetrzne swiatlo sie palilo ZAWSZE. Czy w bialy dzien czy jak nawet nikogo nie ma w pojezdzie..

  • Hamburczyk – 03.06.2014

    Sam jestes kretynem. Wsiadanie pierrwszymi drzwiami przez caly dzien w HVV nie obowiazuje na najbardziej obciazanych liniach, a w przegubowcu wbrew pozorom 4 drzwi nie robia az takiej roznicy.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....