TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Urbino 18 z silnikiem Euro 6
SOLARIS BUS & COACH - Opublikowano: 05.06.2013 21:24:13 21 komentarzy
Urbino 18 z silnikiem Euro 6

Na Światowym Kongresie i Wystawie UITP w Genewie Solaris przedstawił pojazdy należące do rodziny Urbino, wyposażone w najnowszą generację silników, spełniających rygorystyczną normę emisji spalin Euro 6. Producentem silników diesel, wykorzystywanych w pojazdach spod znaku zielonego jamnika, są firmy DAF (model DAF MX-11) i Cummins (model ISB6.7E6). Drugi z producentów jest również dostawcą silników ISLG napędzanych sprężonym gazem ziemnym (CNG). Zaprezentowany podczas Kongresu model Urbino 18 jest nowoczesnym, pewnym i oszczędnym silnikiem DAF Euro 6, który spełnia ograniczenia środowiskowe, wchodzące w życie w przyszłym roku. Wysokie momenty obrotowe przy niewielkich prędkościach, imponująco niskie zużycie paliwa oraz przodująca na rynku niezawodność nowego silnika DAF MX-11 są dodatkową gwarancją sukcesu Urbino 18. Ponad 370 KM mocy przy maksymalnym momencie obrotowym 1600 Nm jest potwierdzeniem najlepszego wyboru dla jednostek napędowych przegubowych Solarisów.

Najnowsza wersja autobusów z Bolechowa stanowi połączenie sprawdzonych i przyjaznych środowisku rozwiązań. Jest to autobus reprezentujący nowoczesny design, niezawodność, bezpieczeństwo, komfort oraz to z czego słynie polski producent - elastyczne podejście do wymagań klienta. Przegubowe Urbino już od dawna stało się częścią miejskiego krajobrazu w niemal 400 miastach, w 26 krajach Europy. Wyposażone w sprawdzone komponenty, wykonane ze stali odpornej na korozję, udowodniło swoją wytrzymałość nawet w trudnych i niesprzyjających warunkach atmosferycznych. Solarisy codziennie użytkowane są od koła podbiegunowego po zwrotnikowy klimat wyspy Reunion nad Oceanem Indyjskim.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Sprawdź też:
Solaris
Euro6
  • aser – 06.06.2013

    Jak zwykle bez zmian wszyscy bardziej renomowani producenci zmodernizowali gruntownie palete autobusów miejskich:MB,MAN,Volvo,Scania i inni a tu jak zwykle nic taka polska beznadzieja

  • biały stoczek – 06.06.2013

    Sam jesteś polska beznadzieja.

  • Solarik25 – 06.06.2013

    Wstawiono nowoczesny silnik, bo po co zmieniać coś co nadal wygląda bardzo nowocześnie. Wiadomo jednak, że Solaris Bus & Coach zapowiedział nowy design na rok 2014.

  • Misiek – 06.06.2013

    Wystarczy spojrzeć jak wygląda nowe Citaro- wprawiona sztuczna szczęka. A Solaris nadal wygląda bardzo dobrze. A to,że każe sobie czekać na nowy design do roku 2014 jest uwarunkowane tym,że zależy mu wpierw na opracowaniu konstrukcji z lżejszych materiałów i obudowanie całości nowoczesnym i eleganckim stylem.

  • Teofilow – 07.06.2013

    MAN? Gdzie MAN zmienil wyglad!? Od 2005r. nie zmienil sie wyglad Lionsa! MB wyglada tak kiepsko jak jeszcze nigdy. Wnetrne wydaje sie nawet bardziej NIEkorzystne i NIEfunkcjionalne. Solaris wyglada aktualnie najlepiej. A zreszta najwazniejsze jest: Niech dadza sobie czasu, aby pod koniec wszystko bylo bez awaryjnie. A nie tak, jak bylo w 1997r. z Shitarem. Spieszyli sie jak by ich djabel gonil a pozniej byly stale awaryjne i kiepskie. A moze Solaris wymy http://666kb.com/i/ceq2jg1fzm8emz80a.png

  • Teofilow – 07.06.2013

    *wymysli takie cuda? -->* Ale mata ograniczona liczbe na litery..

  • Butla – 07.06.2013

    Solaris w kwestii designu jest OK. MAN nie zmieniał Lion'sa, bo ta buda nadal wygląda genialnie. A Mercedes po prostu przedobrzył, C1 po facelifcie było dobrze, to zrobili C2, które na równi z nowymi Actrosami wygląda gorzej niż stare O405N2. Volvo, Scania i modernizacja palety autobusów? Nic się nie zmieniło oprócz silników, no dobra Volvo trochę oszpeciło front w 7900, a poza tym to Szwedzi nadal projektują pojazdy, które mają jeździć, a nie zachwycać kosmicznymi krzywiznami.

  • POlak – 07.06.2013

    widzę, że cała rzesza DESIGNERÓW forum infobusa nawiedziła haha

  • – 07.06.2013

    ups przepraszam: DEZAJNERÓW hehe

  • adi – 07.06.2013

    Polacy gustu nie mają widać ten zachwyt nad nie swiezym designem solarisa niestety polacy w wiekszości zamieszkuja bieda blokowiska -getta takie jak GOCŁAW,URSYNÓW,BEMOWO,ZASPA,FORDON,RATAJE itp. i to widac w wymaganiach a właściwie ich braku dlatego Polska jest szpetna a ma potencjał aby być piekna

  • KI / EL – 07.06.2013

    Jak mozna bredzic takie kretynskie glupoty.. W niemczech tez jest wystarczajonco "Plattenbau" i jakos nikt nie narzeka!?

  • ARG – 08.06.2013

    Jak dla mnie Citaro CII jest najlepiej wyglądającym autobusem miejskim. CII które jeździ we Wrocławiu dodatkowo jeszcze wnętrze ma zrobione ze smakiem.

  • Ja wiem – 08.06.2013

    @Teofilof Silniki euro 6 montowane w Mercedesach były już sprawdzone na innych kontynentach w spółkach córkach Daimlera gdzie przejechały miliony kilometrów i zostały dopracowane do ostatniego szczegółu. To inne firmy powinny się raczej martwić o swoją awaryjność

  • Teofilow – 08.06.2013

    Dowod? I tym bardziej "miliony".. chyba jakies przegiecie. A niby kto ma awaria z euro 6?!

  • e33 – 08.06.2013

    Ten co uwaza kretynskie glupoty ocena plattenbau też narzekają a co do merca citaro piekny wóz

  • Teofilow – 08.06.2013

    Sztuczny, brzydki i niefunkcionalny. A tak ogolnie to niewiadomo oco ci chodzi @e33..

  • Ja wiem – 10.06.2013

    @ Teofilow sprawdź jak długo te silniki są montowane w Fuso czy Freightlinerach to będziesz miał odpowiedź oczywiście pod marką Detroit która należy do koncernu Daimlera i to odpowiedź na pierwszą część twojego pytania a na drugą to nikt bo tak naprawdę niewielu na dobre ruszyło z Euro 6 pojeżdżą życie zweryfikuje a wiesz jak to jest z nowościami zawsze coś może nie wypalić i trzeba to dopracować i potrzeba na to czasu.

  • anteater – 10.06.2013

    aser: zanim się wypowiesz, to sprawdź, kiedy na rynek weszła rodzina Lion's City i kiedy trzecia generacja autobusów Solarisa. Jeżeli w przypadku Volvo modernizacją nazywasz zmianę przednich świateł (czy na lepsze, czy gorsze to już nieważne), to wymiękam. :)

  • Teofilow – 11.06.2013

    No, Volvo troche wiecej zmienil, niz przednie swiatla. Takze wnetre troche sie zmienilo no i szyby niby bardziej do gory podniesly. Podobnie tak beznadziejnie, jam Shitaro. Niedlugo beda chyba w 100% ze szkla te wozy..

  • jacek – 11.06.2013

    A co tam łodzi słychać?

  • sebek – 11.06.2013

    Solaris do zmiany

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....