TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Urbino 18 z silnikiem Euro 6
SOLARIS BUS & COACH - Opublikowano: 05.06.2013 21:24:13 21 komentarzy
Urbino 18 z silnikiem Euro 6

Na Światowym Kongresie i Wystawie UITP w Genewie Solaris przedstawił pojazdy należące do rodziny Urbino, wyposażone w najnowszą generację silników, spełniających rygorystyczną normę emisji spalin Euro 6. Producentem silników diesel, wykorzystywanych w pojazdach spod znaku zielonego jamnika, są firmy DAF (model DAF MX-11) i Cummins (model ISB6.7E6). Drugi z producentów jest również dostawcą silników ISLG napędzanych sprężonym gazem ziemnym (CNG). Zaprezentowany podczas Kongresu model Urbino 18 jest nowoczesnym, pewnym i oszczędnym silnikiem DAF Euro 6, który spełnia ograniczenia środowiskowe, wchodzące w życie w przyszłym roku. Wysokie momenty obrotowe przy niewielkich prędkościach, imponująco niskie zużycie paliwa oraz przodująca na rynku niezawodność nowego silnika DAF MX-11 są dodatkową gwarancją sukcesu Urbino 18. Ponad 370 KM mocy przy maksymalnym momencie obrotowym 1600 Nm jest potwierdzeniem najlepszego wyboru dla jednostek napędowych przegubowych Solarisów.

Najnowsza wersja autobusów z Bolechowa stanowi połączenie sprawdzonych i przyjaznych środowisku rozwiązań. Jest to autobus reprezentujący nowoczesny design, niezawodność, bezpieczeństwo, komfort oraz to z czego słynie polski producent - elastyczne podejście do wymagań klienta. Przegubowe Urbino już od dawna stało się częścią miejskiego krajobrazu w niemal 400 miastach, w 26 krajach Europy. Wyposażone w sprawdzone komponenty, wykonane ze stali odpornej na korozję, udowodniło swoją wytrzymałość nawet w trudnych i niesprzyjających warunkach atmosferycznych. Solarisy codziennie użytkowane są od koła podbiegunowego po zwrotnikowy klimat wyspy Reunion nad Oceanem Indyjskim.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Sprawdź też:
Solaris
Euro6
  • aser – 06.06.2013

    Jak zwykle bez zmian wszyscy bardziej renomowani producenci zmodernizowali gruntownie palete autobusów miejskich:MB,MAN,Volvo,Scania i inni a tu jak zwykle nic taka polska beznadzieja

  • biały stoczek – 06.06.2013

    Sam jesteś polska beznadzieja.

  • Solarik25 – 06.06.2013

    Wstawiono nowoczesny silnik, bo po co zmieniać coś co nadal wygląda bardzo nowocześnie. Wiadomo jednak, że Solaris Bus & Coach zapowiedział nowy design na rok 2014.

  • Misiek – 06.06.2013

    Wystarczy spojrzeć jak wygląda nowe Citaro- wprawiona sztuczna szczęka. A Solaris nadal wygląda bardzo dobrze. A to,że każe sobie czekać na nowy design do roku 2014 jest uwarunkowane tym,że zależy mu wpierw na opracowaniu konstrukcji z lżejszych materiałów i obudowanie całości nowoczesnym i eleganckim stylem.

  • Teofilow – 07.06.2013

    MAN? Gdzie MAN zmienil wyglad!? Od 2005r. nie zmienil sie wyglad Lionsa! MB wyglada tak kiepsko jak jeszcze nigdy. Wnetrne wydaje sie nawet bardziej NIEkorzystne i NIEfunkcjionalne. Solaris wyglada aktualnie najlepiej. A zreszta najwazniejsze jest: Niech dadza sobie czasu, aby pod koniec wszystko bylo bez awaryjnie. A nie tak, jak bylo w 1997r. z Shitarem. Spieszyli sie jak by ich djabel gonil a pozniej byly stale awaryjne i kiepskie. A moze Solaris wymy http://666kb.com/i/ceq2jg1fzm8emz80a.png

  • Teofilow – 07.06.2013

    *wymysli takie cuda? -->* Ale mata ograniczona liczbe na litery..

  • Butla – 07.06.2013

    Solaris w kwestii designu jest OK. MAN nie zmieniał Lion'sa, bo ta buda nadal wygląda genialnie. A Mercedes po prostu przedobrzył, C1 po facelifcie było dobrze, to zrobili C2, które na równi z nowymi Actrosami wygląda gorzej niż stare O405N2. Volvo, Scania i modernizacja palety autobusów? Nic się nie zmieniło oprócz silników, no dobra Volvo trochę oszpeciło front w 7900, a poza tym to Szwedzi nadal projektują pojazdy, które mają jeździć, a nie zachwycać kosmicznymi krzywiznami.

  • POlak – 07.06.2013

    widzę, że cała rzesza DESIGNERÓW forum infobusa nawiedziła haha

  • – 07.06.2013

    ups przepraszam: DEZAJNERÓW hehe

  • adi – 07.06.2013

    Polacy gustu nie mają widać ten zachwyt nad nie swiezym designem solarisa niestety polacy w wiekszości zamieszkuja bieda blokowiska -getta takie jak GOCŁAW,URSYNÓW,BEMOWO,ZASPA,FORDON,RATAJE itp. i to widac w wymaganiach a właściwie ich braku dlatego Polska jest szpetna a ma potencjał aby być piekna

  • KI / EL – 07.06.2013

    Jak mozna bredzic takie kretynskie glupoty.. W niemczech tez jest wystarczajonco "Plattenbau" i jakos nikt nie narzeka!?

  • ARG – 08.06.2013

    Jak dla mnie Citaro CII jest najlepiej wyglądającym autobusem miejskim. CII które jeździ we Wrocławiu dodatkowo jeszcze wnętrze ma zrobione ze smakiem.

  • Ja wiem – 08.06.2013

    @Teofilof Silniki euro 6 montowane w Mercedesach były już sprawdzone na innych kontynentach w spółkach córkach Daimlera gdzie przejechały miliony kilometrów i zostały dopracowane do ostatniego szczegółu. To inne firmy powinny się raczej martwić o swoją awaryjność

  • Teofilow – 08.06.2013

    Dowod? I tym bardziej "miliony".. chyba jakies przegiecie. A niby kto ma awaria z euro 6?!

  • e33 – 08.06.2013

    Ten co uwaza kretynskie glupoty ocena plattenbau też narzekają a co do merca citaro piekny wóz

  • Teofilow – 08.06.2013

    Sztuczny, brzydki i niefunkcionalny. A tak ogolnie to niewiadomo oco ci chodzi @e33..

  • Ja wiem – 10.06.2013

    @ Teofilow sprawdź jak długo te silniki są montowane w Fuso czy Freightlinerach to będziesz miał odpowiedź oczywiście pod marką Detroit która należy do koncernu Daimlera i to odpowiedź na pierwszą część twojego pytania a na drugą to nikt bo tak naprawdę niewielu na dobre ruszyło z Euro 6 pojeżdżą życie zweryfikuje a wiesz jak to jest z nowościami zawsze coś może nie wypalić i trzeba to dopracować i potrzeba na to czasu.

  • anteater – 10.06.2013

    aser: zanim się wypowiesz, to sprawdź, kiedy na rynek weszła rodzina Lion's City i kiedy trzecia generacja autobusów Solarisa. Jeżeli w przypadku Volvo modernizacją nazywasz zmianę przednich świateł (czy na lepsze, czy gorsze to już nieważne), to wymiękam. :)

  • Teofilow – 11.06.2013

    No, Volvo troche wiecej zmienil, niz przednie swiatla. Takze wnetre troche sie zmienilo no i szyby niby bardziej do gory podniesly. Podobnie tak beznadziejnie, jam Shitaro. Niedlugo beda chyba w 100% ze szkla te wozy..

  • jacek – 11.06.2013

    A co tam łodzi słychać?

  • sebek – 11.06.2013

    Solaris do zmiany

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....