TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

UITP 2019: Standardowa oferta BYD
- Opublikowano: 18.06.2019 11:00:21
UITP 2019: Standardowa oferta BYD

Chiński pionier autobusów elektrycznych nie stawia na targowe fajerwerki i pokazuje to, co najlepiej się sprzedaje na europejskim rynku, czyli 12-metrowy elektrobus w wersji trzydrzwiowej.

12-metrowy eBus jest najpopularniejszym produktem firmy BYD. Produkowany na Węgrzech, chiński bestseller stopniowo pojawia się w coraz większej liczbie miast w całej Europie. Zdaniem firmy, BYD dostarczył lub ma w portfelu ponad 700 eBusów, co przekłada się na ok. 20% udział w europejskim rynku autobusów elektrycznych.

Ostatnie największe kontrakty BYD to:

  • Badajoz, Hiszpania: 15 szt. 12-metrowych eBusów dla TUBASA

  • Madryt, Hiszpania: 15 szt. 12-metrowych eBusów dla EMT Madryt

  • Badalona, ​​Hiszpania: 8 szt. 12-metrowych eBusów dla TUSGSAL

  • Coimbra, Portugalia: 8 szt. 12-metrowych eBusów dla SMTUC

  • Messina, Włochy, 16 szt. 8,7 -metrowych eBusów dla ATM

  • Szwecja: 20 szt. 18-metrowych eBusów dla Nobiny (łącznie do 138 szt.)

  • Wielka Brytania: 37 szt. podwozi pod piętrowe autobusy ADL Enviro400EV dla Metroline (Transport for London)

Elektryczna kuchnia

Firma nadal stosuje baterie z fosforanu żelaza o pojemności 348 kWh, zapewniające zasięg do 250 km (w wersji 12-metrowej). Układ przeniesienia napędu korzysta również z innowacyjnych silników BYD, zabudowanych w piastach kół osi tylnej - podobnie jak w rozwiązaniu ZF.

Dodajmy, że eBus firmy może pochwalić się całkowicie nowym aluminiowym nadwoziem i wyborem wariantów dwu- i trzydrzwiowych, oferujących maksymalną pojemność do 80 pasażerów.

Elektrobusy BYD dla Europy produkowane są w zakładzie produkcyjnym Komarom na Węgrzech. Podkreślając swoje zaangażowanie na rzecz klientów na całym kontynencie europejskim i dalej wzmacniając swoje europejskie zdolności produkcyjne, BYD posiada również najnowocześniejszy zakład produkcyjny w Beauvais we Francji, skąd może montować pełną gamę eBusów dla rynek francuski.

-"Mamy doskonałą ofertę produktów eBus, aby zaspokoić szeroki zakres wymagań przewozowych pasażerów" - powiedział Isbrand Ho, dyrektor zarządzający BYD Europe, "Od kompaktowego 8,7-metrowego elektrycznego midi-busa, poprzez model 10,8 i 12-metra po 13-metrowy autokar elektryczny o pojemności 59 osób i 18-metrowy przegubowy eBus o pojemności 140 miejsc."

Zobaczcie stoisko BYD na UITP 2019:



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
targi
elektrobus
UITP
BYD
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....