TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Tylko Solaris z e-ofertą dla MZK Ostrów Wlkp.
INFOBUS.PL - Opublikowano: 29.07.2019 16:00:25
fot. UM Ostrów Wielkopolski

Miejski Zakład Komunikacji w Ostrowie Wielkopolskim otworzył dziś, 29 lipca jedną ofertę w przetargu na dostawę sześciu elektrobusów klasy MAXI. Czy za-Ursusami staną się Solarisy? Na to wygląda.

Przypomnijmy, że początkowo sześć elektrycznych "dwunastek" miał dostarczyć Ursus. 6 kwietnia 2018 r. MZK podpisało z Ursus Busem umowę na ich dostawę. Producent z Lublina za realizację zamówienia miał zainkasować 15 350 400 PLN brutto. Oznacza to, że jeden elektrobus CS12LFE z ładowarką miał kosztować 2 080 000 PLN netto. Kontrakt zakładał, że cała dostawa miała zostać zrealizowana najpóźniej do 26 kwietnia 2019 r.

W uzgodnionym termine w Ostrowie Wlkp. nie odnotowano obecności ani jednego "elektryka" z fabryki w Lublinie.

Ogłoszono więc nowy przetarg, który de facto był efektem kapitulacji producenta z Lublina. Nie pierwszym z resztą poddaniem się.

Ogłoszono więc nowy przetarg. Na celowniku MZK dalej jest sześć autobusów elektrycznych klasy MAXI. Mają to być konstrukcje z nadwoziami o długości 11,8 – 12,1 m. Muszą posiadać jeden lub dwa silniki trakcyjne o mocy min. 160 kW oraz baterie o pojemności min. 200 kWh. Kompletacja napędu ma umożliwiać przebiegi na poziomie min. 70 000 km rocznie dla każdego z elektrobusów.

Pojazdy będą przystosowane do ładowania poprzez złącze plug-in oraz szybkiego ładowania przez pantograf dachowy o mocy 200 kW. Dodatkowo dostawca "elektryków" będzie musiał dostarczyć przewoźnikowi ładowarki.
Szczegółowo wymagania wobec pojazdów opisaliśmy tutaj. Termin dostawy do 365 dni od podpisania umowy.

Dziś, 29 lipca minął termin składania ofert. Na zakupy MZK przygotowało 16 113 000 PLN brutto. A to daje wycenę jednostkową na poziomie nieco ponad 2 183 330 PLN netto za elektryczną "dwunastkę", oczywiście w wersji ekonomicznej.

Jedyna otwarta dziś oferta mieści się w tych szacunkach i praktycznie idealnie się w nie wstrzeliła. Chodzi o Solarisa. Jego propozycja to 16 014 600 PLN brutto. A to daje cenę 2 170 000 PLN netto za jednego nU12e. W pakiecie trzy lata gwarancji całopojazdowej i sześć na baterie.

W tej sytuacji rozstrzygnięcie to formalność. Czekamy więc na jego potwierdzenie.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
tabor
MZK Ostrów Wlkp.
Solaris
elektrobus
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....