TRANSEXPO: Groeneveld z medalem za TriPlus [FILM]

infobus
19.11.2018 10:00
0 Komentarzy

Tegoroczne targi w Kielcach zakończyły się sporym sukcesemdla Groeneveld Polska. Firma m.in. otrzymała medal za automatyczny systemsmarowania TriPlus.

Widząc zachodzące. „zielone” zmiany na autobusowym rynku, holenderska firma Groeneveld Lubrication Solutions rozwija i dopasowujeswoje rozwiązania tak, aby zmniejszały koszty eksploatacji, zwiększałydostępność floty, ale dodatkowo, co ważne, ograniczały obciążenie dlaśrodowiska. Przykładem może być automatyczny system smarowania TriPlus, który po sukcesach na zagranicznych rynkach, teraz rozpoczął swioją kartierę w Polsce.

TriPlus posiada niezwykłą funkcję, jaką są trzy niezależniesterowane linie pozwalające na podawanie we właściwym momencie dokładnych iprawidłowych ilości smaru do newralgicznych elementów pojazdu, z których każdycharakteryzuje się innymi wymaganiami dotyczącymi smarowania. TriPlus umożliwiasmarowanie przegubu oraz podwozia autobusu w odpowiednich odstępach czasu i to niezależnie od siebie.

Automatyczny system smarowania TriPlus można spotkać m.in. w „zielonych” autobusach. Znajdziemy go m.in. w”elektrykach” dla Rzeszowa, Warszawy i Krakowa. W najbliższym czasieTriPlus pojawi się na przegubowych elektrobusach dla Katowic. Włoskie Bergamoczy Mediolan, niemiecki Hanower czy Drezno – tam również można znaleźć systemTriPlus na eco-autobusach. Do tego dochodzą hybrydy z Kielc, Kalisza czyTomaszowa Mazowieckiego, które to miasta, które również zdecydowały się naautomatyczne smarowanie Groeneveld.

Nie tylko smarowanie

Uzupełnieniem szerokiej palety produktowej Groeneveld jestmodułowe urządzenie Greensight. System Greensight może być dostosowany doindywidualnych potrzeb klienta. Podzielny monitor o wysokiej rozdzielczości zmożliwością podłączenia aż do 4 niezależnie funkcjonujących od siebie kamerwyprodukowanych w technologii CMOS, czujniki ultradźwiękowe wykrywająceprzeszkody znajdujące się z tyłu autobusu czy autokaru nawet do 9 metrów,funkcja ostrzeżenia w postaci sygnału dźwiękowego czy obrazu – są to opcjesystemu proponowane przez Groeneveld, z których klient może skorzystać tworzącwłasny, „szyty na miarę” Greensight. Dodatkowo funkcja podziału przestrzeniznajdującej się z tyłu pojazdu na 3 strefy i możliwość przypisania każdej znich indywidualnego sygnału dźwiękowego czy przekazu wizualnego wzmacniapoczucie bezpieczeństwa u kierującego autobusem oraz u osób trzecichznajdujących się akurat w tych 3 wyznaczonych strefach. Przekazy zarównodźwiękowy, jak i wizualny może być również dostarczany do wyświetlacza orazmonitora via system CAN-bus.

O tym produkcie – a takżeo nagradzanym medalem Tri-Plusie – opowiedział nam Michał Zagozda, odpowiedzialny za autobusowe aplikacje w Groeneveld Polska. Zapraszamyna film:

{https://www.youtube.com/watch?v=TSMBD0E6VBw}

Komentarze