TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Scania dostarczyła pierwsze autobusy na LNG
- Opublikowano: 27.12.2019 13:00:21
Scania dostarczyła do Bolonii pierwsze autobusy międzymiastowe na LNG

Scania dostarczyła do Bolonii pierwsze autobusy międzymiastowe na LNG. To z kolei może wyznaczyć początek nowej ery pojazdów międzymiastowych. Mowa tu o autobusach Scania Interlink LD LNG. Pierwsza partia zamówienia obejmuje 15 sztuk.

Autobusy trafią do przewoźnika TPER, który z dumą ogłaszał pierwsze w Europie publiczne zaproszenie do składania ofert na autobusy międzymiastowe napędzane LNG. Wartość inwestycji w zakup tych 15 autobusów LNG to 3,7 miliona euro i jest ona finansowana w ponad 90 % przez samego przewoźnika TPER. Pozostałe 10 % pochodzi ze środków rządowych.

Eko Bolonia

TPER Bologna słynie z obsługi dużej sieci trolejbusów, największej floty autobusów hybrydowych we Włoszech i 311 pojazdów napędzanych CNG. M.in. dzięki takiej flocie, emisje gazów cieplarnianych zostały zmniejszone o 20% w ciągu ostatnich trzech lat.

A dziś firma robi znaczący krok naprzód w zakresie zrównoważonego transportu. Nowe autobusy LNG zakupione przez TPER łączą korzyści dla środowiska wynikające z technologii opartej na gazie ziemnym, ze zwiększonym zasięgiem gwarantowanym przez technologię LNG.

W dwóch zbiornikach kriogenicznych (556 l po prawej stronie i 452 l po lewej), nowa Scania Interlink LD LNG może pomieścić wystarczającą ilość paliwa, aby pokonać ponad 1 000 km.

Autobusy te mogą pomieścić 71 osób (w tym 55 na miejscach siedzących).

Południowy potencjał

Włochy zajmują pierwsze miejsce w Europie pod względem liczby stacji paliw LNG. Posiadają ich 56 z 200 stacji w całej Europie. Nowy Scania Interlink LNG będzie wykorzystywana na liniach podmiejskich w Bolonii, gdzie zastąpi starsze pojazdy z silnikiem Diesla.

Prezes i dyrektor generalny TPER - Giuseppina Gualtieri powiedziała:

-"Pojazdy te są wynikiem pierwszego w Europie przetargu na autobusy międzymiastowe napędzane LNG: jesteśmy prekursorami w stosowaniu alternatywnego paliwa, które zwiększa korzyści środowiskowe nawet w przypadku najdłuższego połączenia". Dodała ona, że: "W ciągu najbliższych trzech lat planujemy zakup kolejnych 243 nowych autobusów różnych typów, za łączną kwotę ponad 76 milionów euro".

-"Z dumą dostarczamy te pojazdy LNG do firmy TPER, która po raz kolejny pokazuje swoją świadomość problemów związanych ze zrównoważonym rozwojem przy odnawianiu floty autobusów" - powiedział Franco Fenoglio, prezes i dyrektor generalny Italscania.

-"LNG jest niezwykle interesującym rozwiązaniem na rynek włoski, biorąc pod uwagę szybki rozwój sieci stacji paliw" - powiedział Roberto Caldini, dyrektor oddziału autobusów i autokarów w Italscania. "Coraz więcej przedsiębiorstw transportu publicznego szuka LNG jako niezwykle atrakcyjnego rozwiązania z ekonomicznego i środowiskowego punktu widzenia. Doskonałe osiągi i zasięg niewątpliwie przyczynią się do zwiększenia rozpowszechnienia pojazdów napędzanych paliwem alternatywnym w kontekstach podmiejskich".




Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
tabor
intercity
LNG
Scania
Włochy
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....