TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Saint-Étienne odbiera Solarisy Trollino 12
INFOBUS.PL - Opublikowano: 15.01.2020 14:00:01
Saint-Étienne odbiera Solarisy Trollino 12

Od połowy lutego Saint-Étienne będzie wdrażać do eksploatacji pierwszy z 22 zamówionych nowych trolejbusów od Solarisa. Każdy Nowy Trollino 12 dla francuskiego miasta będzie wyposażony w napęd ze sterowaniem impulsowym Škoda Electric.

Pierwsze dziesięć ma zostać przypisanych do obsługi nowej linii M7, która łączy południowe osiedle Bellevue z zachodnim Michon. Kolejnych 12 zostanie przypisanych do linii M3, która jako jedyna trolejbusowa ocalała w Saint-Étienne. To jednak nie koniec zakupów, bo miasto zapewniło sobie prawo opcji w postaci zamówienia jeszcze dwóch trolejbusów. A gdy ona zostanie wykorzystana mogą być kolejne zamówienia.

Stwierdzono bowiem w Saint-Étienne, że w perspektywie długoterminowej celem jest wprowadzenie (lub przywrócenie) trolejbusów na 4 liniach z 32, które wiele lat temu uległy procesowi konwersji na autobusy. Prawdopodobnie przywróci to prawie całą historyczną sieć w Saint-Étienne. Plan jednak zakłada, że pewne odcinki mogą być obsługiwane dzięki zastosowaniu baterii.

Cena jednego Solarisa Trollino 12 z autonomicznym pozwala na pokonanie około 20 km bez konieczności korzystania z sieci trakcyjnej. Cena jednego takiego pojazdu w wersji na życzenie Saint-Étienne to ok. 3,2 mln PLN. Każdy trolejbus może pomieścić 94 pasażerów, w tym 22 na miejscach siedzących.

Trollino dla Saint-Etienne są wyposażone w baterie o pojemności ponad 40 kWh. Ponadto produkowane dla klienta z Francji trolejbusy Solaris są wyposażone w klimatyzację, monitoring, tzw. "kabinę antyagresyjną" oraz innowacyjny system oświetlenia wewnętrznego, który częściowo będzie zamontowany w poręczach dla pasażerów.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
tabor
Solaris
Francja
Saint-Étienne
trolejbus

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....