TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Rybnik rozstrzyga 2 z 3 przetargowych pakietów
Rybnik rozstrzyga 2 z 3 przetargowych pakietów

Zarząd Transportu Zbiorowego w Rybniku 13 grudnia rozstrzygnął dwa z trzech zadań przetargu na obsługę wybranych zadań przewozowych. Bez zaskoczenia. Pierwszy pakiet bierze PPUH Kłosok, a zadania szkolne firma Dybała z Rybnika.

Pakiet 1
Na potrzeby pierwszego z pakietów trzeba podstawić przynajmniej pięć autobusów klasy MAXI. Chodzi więc o obsługę zadań na liniach 14, 52, N1 i N3. Umowa będzie obowiązywać od 1 stycznia 2020 r. do końca 2024 r. W tym okresie mają zostać wykonane przewozy w wymiarze ok. 1 830 000 wzkm. ZTZ wymaga, aby autobusy skierowane do obsługi tego zadania były: 

  • wyprodukowane po 2013 roku i wyposażone w jednostki napędowe spełniające minimum normę EURO 5
  • w 100% niskopodłogowe, o długości całkowitej minimum 12 000 mm, tolerancja +-1 %
  • o pojemności minimum 86 miejsc w tym minimum 25 miejsc siedzących, z minimum 8 miejscami siedzącymi dostępnymi z niskiej podłogi

Pakiet 2
Drugie przetargowe zadanie jest najciekawsze. Chodzi o obsługę zadań na liniach 8, 11, 15, 16, 22, 46, 48 i 51. Tak jak w przypadku pierwszego pakietu będzie to umowa pięcioletnia obowiązująca do końca 2024 r. ZTZ oszacował, że do wyjeżdżenia operator będzie miał ok. 2 730 000 wzkm. Na potrzeby tego zlecenia operatory musi dysponować przynajmniej dziewięcioma autobusami klasy MAXI. I tutaj największa ciekawostka. Będą one na CNG. 

Poza tym ZTZ oczekuje aby były one: 

  • wyprodukowane po 2014 roku w 100% niskopodłogowe
  • o długości całkowitej minimum 12 000 mm, tolerancja +-1 %
  • o pojemności minimum 86 miejsc w tym minimum 25 miejsc siedzących, z minimum 8 miejscami siedzącymi dostępnymi z niskiej podłogi

Pakiet 3
Ostatnie zadanie przetargowe to przewozy szkolne. Na nich ZTZ wymaga, żeby operator dysponował minimum ośmioma pojazdami z metraży MINI i MIDI. W tym przypadku umowa będzie niespełna czteroletnia. Start 16 grudnia 2019 r., a koniec wraz z końcem czerwca 2022 r. ZTZ założył, że do wykonania będzie praca eksploatacyjna w wymiarze ok. 755 000 wzkm.

Pierwsze rozstrzygnięcia
O pierwszy pakiet walczyła żorska firma PPUH Kłosok, która proponowała stawkę 6,90 zł/wzkm netto. Droższy był rybnicki Transgór. Ta propozycja to 7,40 zł/wzkm netto. Obaj oferenci proponują obsługę zlecenia wyłącznie pojazdami z normą Euro 6. Wszystkie propozycje zmieściły się w rybnickim budżecie, który wyniósł 7,50 zł/wzkm netto.

Trzecia część, czyli przewozy szkolne. Tutaj mieliśmy jedną ofertę. Przedstawiła ją firma Dybała z Rybnika. Proponowała ona stawkę 3,98 zł/wzkm netto, a więc na styk z rybnickim budżetem. Ten bowiem wynosił 4,00 zł/wzkm netto.

Formalności chwilę zajęły i od kilku dni mamy rozstrzygnięcia wspomnianych zadań. Pierwsze padnie łupek PPUH Kłosok. W trzecim akceptacja oferty Dybały była formalnością.

A co z "gazowym" zadaniem?
Nierozstrzygnięta pozostaje druga część przetargu. A w niej mamy arcyciekawy duet przewoźników. Pierwszym są Dolnośląskie Linie Autobusowe, które po latach przerwy próbują powrócić do Rybnika. Stawka proponowana przez wrocławską firmę to 9,95 zł/wzkm netto. Konkurentem jest rybnicki Transgór. Ten z kolei proponuje 9,90 zł/wzkm.

Obie oferty przewyższają szacunki ZTZ. Urzędnicy założyli bowiem na to zadanie wydatek rzędu nie więcej niż 9,50 zł/wzkm netto na początek.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
ZTZ Rybnik
Transgó Rybnik
PPUH Kłosok
DLA Wrocław
Dybała Rybnik

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....