TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Radom o swoich pierwszych elektrobusach: Dbamy o komfort
INFOBUS.PL - Opublikowano: 29.04.2019 14:00:17
fot. Paweł_K, phototrans.pl

Od piątku wiadomo, że Solaris wygrał przetarg na dostawę 10 autobusów elektrycznych wraz z ładowarkami ogłoszony przez Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Radomiu w ramach tzw. projektu multimodalnego.

Przypomnijmy, że producent z Bolechowa wyraził gotowość wykonania zamówienia za 31 967 946 PLN brutto. To dało cenę za jednego nU12e z ładowarkami w wysokości 2 599 020 PLN netto w pakiecie z trzyletnią gwarancją całopojazdową i ośmioletnią na baterie. To bardzo przyzwoita cena przy warunkach radomskiego zamówienia.

Rozstrzygnięcie oznacza także powrót Nowego Urbino 12 do Radomia po kilkuletniej przerwie. Ostatnie autobusy, ale z silnikami diesla pojawiły się w mieście w 2016 r. Łącznie 24 "dwunastki" wprowadziło do ruchu konsorcjum stworzone przez Dolnośląskie Linie Autobusowe i śląską Grupę Irex. O tych autobusach można przeczytać tutaj.

Elektryczne nU12, które zamówi miasto będą jednak prezentowały lepszy standard wyposażenia. MZDiK tworząc wymagania czerpał wzór z ubiegłorocznych MAN-ów Lion's City G z radomskiego MPK i Autosanów SanCity 12LF firmy Michalczewski. Efekt końcowy będzie więc bardzo ciekawy i z pewnością ucieszy niejedno oko.

Mówi miasto
"To pierwszy rozstrzygnięty przetarg w ramach projektu multimodalnego. Zakup elektrycznych autobusów to istotny element tworzonej w Radomiu Strefy Wygodnego Ruchu. Chcemy wprowadzać rozwiązania mające równoważyć potrzeby kierowców, rowerzystów i pieszych, a także zachęcić radomian do korzystania z komunikacji miejskiej. Musimy zadbać o odpowiedni komfort pasażerów. Nowe, elektryczne autobusy to z całą pewnością wygoda, ale też, co bardzo istotne, mniejszy hałas i mniejsze zanieczyszczenie powietrza" - mówi prezydent Radomia, Radosław Witkowski.

Przypomnijmy, że przedmiotem postępowania był zakup 10 pojazdów elektrycznych wraz z ładowarkami. Dwie szybkie to tak zwane ładowarki pantografowe, umożliwiające szybkie naładowanie pojazdu między kursami. Mają one stanąć na pętlach na Południu oraz Gołębiowie I. Dodatkowo ma być kupionych także 10 ładowarek, które będą zamontowane w zajezdni autobusowej.

Zgodnie z założeniami nowe, elektryczne autobusy powinny się pojawić na radomskich ulicach w połowie przyszłego roku.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
tabor
MZDiK Radom
MPK Radom
Solaris
elektrobus
ładowarka
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....