TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

PUK Hajnówka zamówił minibusa dla niepełnosprawnych
INFOBUS.PL - Opublikowano: 19.09.2018 11:00:34
PUK Hajnówka zamówił minibusa dla niepełnosprawnych

W Hajnówce po zawodach. Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych w Hajnówce podpisało 12 września umowę na dostawę w formie pięcioletniego leasingu jednego minibusa do przewozu osób niepełnosprawnych. Co się kryje w ofercie konsorcjum WoWo i Idea Getin Leasing?

Przypomnijmy, że spółka celowała w konstrukcje z nadwoziami o długości 5,5 - 6 m, szerokości min. 2 m i wysokości 2,7 – 2,9 m. Pojazd musi umożliwiać podróż przynajmniej 15 pasażerom, w tym nie mniej niż 10 na miejscach siedzących. Dostęp na pokład ma być zapewniony przed jedną parę dwuskrzydłowych drzwi.

Minibus musi być wyposażony w silniki diesla spełniający przynajmniej normę Euro 5. Co ważne musi być to jednostka, która jest pozbawiona układu SCR. Silnik ma zostać zblokowany z mechaniczną skrzynią biegów. Dostawa ma zostać zrezlizowana w ciągu 30 dni od podpisania umowy. Od tego momentu zacznie się także okres pięcioletniego leasingu.

Do 23 sierpnia PUK czekał na oferty. Na zakup spółka przygotowała 252 150 PLN brutto (205 000 PLN netto). W postępowaniu wpłynęły trzy propozycje. Żadna nie mieściła się w zakładanym budżecie. Nie były to jednak wielkie różnice.

Najtańszą przedstawiło konsorcjum Idea Getin Leasing i białostockiego WoWo. Propozycja opiewa na 252 181,23 PLN brutto (205 025,39 PLN netto), a więc minimalnie powyżej kosztorysu PUK. Partnerzy deklarowali dostawę minibusa w ciągu 14 dni od podpisania umowy.

Drugą ofertę przedstawiło SG Equipment Leasing Polska. Ta propozycja kosztowałaby PUK 253 237,64 PLN brutto (205 884,26 PLN netto). Minibus miał trafić do Hajnówki w ciągu 21 dni od chwili zawarcia umowy.

Najdroższa oferta pochodziła od PKO Leasing. Gdyby PUK na nią przystał musiałby zapłacić 254 973,70 PLN brutto (207 295,69 PLN netto). Tak jak w przypadku pierwszej oferty zadeklarowano ten sam termin dostawy.

Przekroczenia były niewielkie, więc zakładaliśmy, że PUK raczej znajdzie dodatkowe pieniądze. Potwierdzenie mieliśmy 4 września. Tego dnia spółka za najlepszą uznała najtańszą ofertę, a więc tą przedstawioną przez WoWo i Idea Getin Leasing. 12 września podpisano umowę. Co przyjedzie do Hajnówki? Przekonamy się niedługo.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
umowa
tabor
PUK Hajnówka
WoWo
leasing
wynajem
niepełnosprawni
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....