TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Praga na zakupach: 60 MIDI autobusów
InfoBus.pl - Opublikowano: 23.08.2019 12:00:36
Praga na zakupach: 60 MIDI autobusów; fot. DPP

Praski przewoźnik w taborowej ofensywie. Po przetargu na 18 autobusów przegubowych, teraz DPP dokłada dwa zamówienia na zakup łącznie 60 midibusów. Oba zostały ogłoszone w dniu 5 sierpnia.

MIDI kontrakt Dopravní podnik hlavního města Prahy (DPP) zastał podzielony na dwa osobne zamówienia z uwagi na rożne gabaryty poszukiwanych pojazdów.

  • w pierwszym przetargu DPP chce kupić 20 sztuk autobusów kategorii Md, czyli o długości 8-10 m (wartość kontraktu 100 mln CZK)

  • zaś w drugim - 40 sztuk autobusów kategorii Md+, czyli o długości 10-11 m (wartość kontraktu 220 mln CZK)

O tym, jak DPP klasyfikuje miejskie i podmiejskie pojazdy informuje poniższa tabelka. Dodajmy tylko, że wszystkie midibusy mają mieć silniki diesla, a termin składania ofert - w obu zamówieniach - mija 1 października. Docelowo nowe autobusy mają wzmocnić dzienne linie 122, 365, 175 i 551 oraz nocne 505, XS99 i 600.

Klasyfikacja autobusów wg DPP

Typ

Długość od

do

Liczba drzwi - wersja miejska

Liczba drzwi - wersja podmiejska

Liczba siedzeń - wersja miejska

Liczba siedzeń - wersja podmiejska

Minibus (Mn)

-

8 m

1-2

1-2

10-20

15-25

Midibus (Md)

8,01

10

2

2

18-28

25-35

Midibus+ (Md+)

10,01

11

3

2

25-30

33-40

Standard (Sd)

11,01

14

3

2

25-35

40-55

Standard+ (Sd+)

14,01

17

3

2

35-45

50-65

Kloubový (Kb)

17,01

19

4

3

35-45

50-65

Kloubový+ (Kb+)

19,01

-

4

3

40-55

60-75

Mega gabaryt

W sierpniu spółka DPP miała też ogłosić ponowny przetarg na dostawę 18 autobusów przegubowych o długości ok. 19 m( Kb+), o czym pisaliśmy TUTAJ. Jak do tej pory to nie nastąpiło. Przypomnijmy, że w ramach pierwszego zamówienia firma chciała wydzierżawić przegubowce na 10 lat i dodatkowo zamówić kontrakt serwisowy. Operator chciał rozliczać się z dostawcą od każdego wzkm wykonanego przez autobusy. I zapewne to spowodowało zerowy odzew rynku na wymagania określone przez DPP. Dlatego teraz czkamy na nowy, już bardziej standardowy przetarg.

Docelowo nowe przegubowe pojazdy DPP mają kursowały między stacją metra Veleslavín a lotniskiem Václava Havla. Do codziennej pracy przy pełnym uruchomieniu byłoby wykorzystywanych 17 autobusów, a pozostała liczba zostanie wykorzystana jako rezerwa lub miałyby być kierowane na linię 107 w praskiej dzielnicy Suchdol.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
tabor
Czechy
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....