Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Porozmawiajmy o Mobilisie. Zmodernizowana zajezdnia w Warszawie

infobus
19.08.2016 14:06
0 Komentarzy

Powiększona i zmodernizowana zajezdnia autobusowa Mobilismieści się niedaleko biura firmy, w dzielnicy Ursus, przy ulicy Posag 7 Panien8. Zajezdnia spełnia wszelkie wymagania techniczne związane ze stacjonowaniemtaboru oraz utrzymaniem jego odpowiedniego stanu technicznego.

Dokonane na zajezdni inwestycje wiążą się m.in. z realizacjądwóch nowych kontraktów Mobilis (ZTM6 i ZTM7) na obsługę komunikacji miejskiejw Warszawie setką nowych autobusów. Nowe zaplecze techniczne ma pozytywniewpływać na realizację wszystkich warszawskich kontraktów spółki, zapewniającnajlepszą możliwą jakość obsługi serwisowej pojazdów.

Wraz z decyzją o modernizacji Zajezdni Ursus firmazdecydowała się zlikwidować wcześniej funkcjonującą Zajezdnię Utrata, którazlokalizowana była na Targówku Fabrycznym. Zamiast niej stworzony został jedenzintegrowany obiekt, który ułatwi zarządzanie taborem. Połączona izmodernizowana zajezdnia pozwoli na zwiększenie efektywności, nadzoru ikontroli nad wszystkimi pojazdami Mobilis, które kursują po ulicach Warszawy.

Autobusy parkowane są na działce o powierzchni ponad 1 ha zkomfortowym placem postojowo-manewrowym. Liczba miejsc postojowych dla pojazdówzostała powiększona ze 120 do 170. Plac został zmodernizowany, wyrównany orazdostosowany pod większe obciążenia autobusów.

Zajezdnia jest wyposażona w nowoczesną ścieżkędiagnostyczną, dzięki czemu na jej terenie Mobilis we własnym zakresie dokonujena bieżąco obsługi i napraw autobusów. W skład ścieżki diagnostycznej wchodząm.in. stanowiska kanałowe oraz stanowiska płaskie wyposażone w zestawypodnośników kolumnowych. W hali na terenie zajezdni znajduje się takżespecjalne stanowisko do napraw klimatyzacji oraz kabina lakiernicza.

Kolejnym ważnym elementem zaplecza jest wydajny i bezpiecznypunkt tankowania paliw. Składa się on z pięciu dystrybutorów, z których każdyzapewnia tankowanie z prędkością 120 l/min. Na terenie zajezdni zlokalizowanesą również dwie przyjazne dla środowiska myjnie z zamkniętym obiegiem wody,dzięki czemu możliwe jest znaczne obniżenie jej zużycia.

Zaplecze w dzielnicy Ursus obsługuje łącznie ok. 50pracowników technicznych. Nad prawidłowym stanem technicznym autobusów czuwawykwalifikowana i doświadczona załoga.

Komentarze