TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Po dziesiątce ? dziewiątka. Autosan w Łomży!
InfoBus.pl - Opublikowano: 16.01.2017 11:17:03 6 komentarzy
Po dziesiątce ? dziewiątka. Autosan w Łomży!

Po październikowych testach Vectio U LE i listopadowych Sancity 10LF, teraz MPK Łomża sprawdzi ? i to do 25 stycznia ? kolejnego miejskiego midibusa z logo Autosanu ? tym razem niskowejściowego Sancity 9LE.

-"Aktualnie używane przez Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacji w Łomży autobusy są za zbyt duże, aby jeździć po ciasnych osiedlowych uliczkach, dlatego testujemy mniejsze pojazdy ? powiedział Janusz Nowakowski, dyrektor MPK Łomża. - Nowe pojazdy pozwolą nam nie tylko uruchomić kolejne trasy, ale także przyniosą konkretne oszczędności."

Dziewięciometrowy Sancity 9LE ma 20 miejsc siedzących, a maksymalnie może nim podróżować 60 osób.

Oczywiście do zakupów przez Łomżę Autosanów droga jeszcze daleka. Na razie przewoźnik porówna wyniki testów i opinie pasażerów. Potem ruszy przetarg. Kiedy dokładnie tego jeszcze nie wiadomo.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
MPK Łomża
Autosan
Sancity
test
  • drenaż – 16.01.2017

    Co to znaczy : " autobusy są za zbyt duże " ? Jest tu jakiś korektor ??

  • RR – 16.01.2017

    Pudło tego autosana do poprawa mimo iż przednia i tylna ściana autobusu wygląda w miarę o tyle ściany boczne trochę słabo, tak jakby pudło było postawione na za wąskim podwodziu (głęboko osadzone koła). Tureckie Otokary lepiej się prezentują. Wielki plus za stanowisko kierowcy, dobrze znany pulpit może już i nudny bo od tylu lat montowany w wielu autobusach ale za to doskonała ergonomia i widać że zrobiony z dobrych materiałów przez co całość wygląda bardzo estetycznie.

  • Knops – 17.01.2017

    Głęboko osadzone są tylko przednie koła - podobnie jak Tramp, ten autobus ma inny rozstaw kół z przodu i z tyłu, jak w traktorze. Niestety w komunikacji miejskiej odbija się to na stanie opon tylnych - przy wjeżdżaniu na przystanek często szorują po krawężniku. Nie wiem z czego wynika taka konstrukcja, czy ma jakieś zalety i nie przyglądałem się czy są na rynku autobusy innych marek z takim rozwiązaniem.

  • tantus – 17.01.2017

    Sancity 9 ma chyba wspólną przednią oś z Trampem (obecnie Eurolider 9). Poza tym, pierwotnie ten autobusy był budowany na podwoziu Csepel 613, a wszystkie pojazdy na tym podwoziu też tak miały, np.:- Ikarus 405 (http://forum.infobus.pl/viewtopic.php?f=17&t=4372, http://www.igkm.pl/site/tabor,autobusy,79.html, http://www.wikiwand.com/hu/Ikarus_405)- Csepel Lyra (http://sony872.blog.hu/2016/12/18/midibuszgyarak_orszaga_ii_resz)- Jelcz M070 (http://phototrans.eu/14,15741,0,Jelcz_M070_721.html)- Csepel Union 390 (http://sony872.blog.hu/2016/12/18/midibuszgyarak_orszaga_ii_resz#gallery-1479230103_1)Poza tym, taki wąski rozstaw osi z przodu często mają lekkie ciężarówki i - co za tym idzie - zbudowane na ich bazie midibusy:- Ikarus 543 na Avii (http://en.avia-club.com/gallery_detail.php?id=224)- Isuzu Turquoise (http://www.isuzu.com.tr/en/bus/tourism/novo)- Automet Apollo (https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Automet_Apollo_school_bus.jpg)

  • Co – 18.01.2017

    Czemu on ma krakowskie kasowniki?

  • farafiu – 19.01.2017

    Wygląda tak jakby był produkowany równolegle z krakowskimi. Mieli zamówienie na systemy do naszych M09LE to i zamówili do tego o jeden zestaw więcej. W ogóle ten egzemplarz różni się tylko brakiem LED-ów na poręczach, tapicerką oraz malowaniem od krakowskich braci.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....