TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Płock znów bez ofert. Tym razem na diesle
INFOBUS.PL - Opublikowano: 28.05.2019 15:00:52
fot. Robert Chojnicki, phototrans.pl

Wygląda na to, że czeka nas w Płocku kolejna autobusowa powtórka. Miasto unieważniło dziś przetarg na dostawę dwóch nowych pojazdów klasy MAXI i takiej samej liczby przegubowców. Powód? Brak ofert.

Przypomnijmy, że płocki przetarg został ogłoszony w drugiej połowie marca. Jego nieskomplikowane i bardzo przyjemne warunki formalne omówiliśmy tutaj. Na celowniku miasta były cztery nowe autobusy z silnikami diesla. 

Dwa całkowicie niskopodłogowe autobusy klasy MAXI miały mieć nadwozia o długości 11,5 – 12,5 m, szerokości 2,5 - 2,55 m oraz wysokości do 3,4 m. Każdy miał umożliwiać podróż przynajmniej 86 pasażerom, w tym nie mniej niż 24 na miejscach siedzących. Wymagano drzwi w układzie 2-2-2.

Dwie "osiemnastki" miały mieć nadwozia o długości 17,5 – 18,75 m, szerokości 2,5 - 2,55 m oraz wysokości do 3,4 m. Każdy przegubowiec miał pomieścić min. 140 pasażerów. Nie mniej niż 40 osób miało mieć zagwarantowaną przejażdżkę na miejscach siedzących. Miasto wymagało drzwi w układzie 2-2-2-2, z których każde powinno być również o prześwicie nie mniejszym niż 1200 mm.

Szczegółowo o wymaganiach urzędników wobec autobusów pisaliśmy tutaj. Wszystkie miały być objęte przynajmniej trzyletnią gwarancją całopojazdową. Na wniosek jednego z oferentów zmieniono termin dostawy. Początkowo Płock wymagał przekazania autobusów najpóźniej do 15 maja 2020 r. Termin dostawy zmieniono jednak na 380 dni od podpisania umowy.

Ofert brak, będzie powtórka
Do dziś miasto czekało na oferty. Szybko jednak urzędnicy poinformowali o unieważnieniu przetargu. Powodem był brak ofert. I nawet nie zachęcił producentów długi termin dostawy, brak warunku doświadczenia czy dopuszczenie w przegubowcach silników o pojemności poniżej 9 l.

Bez wątpienia słabą stroną płockiego przetargu były z pewnością wysokie kary. I to one zapewne zniechęciły kogokolwiek do startu. W tej sytuacji konieczna będzie powtórka przetargu, tak jak w przypadku czterech autobusów hybrydowych.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
tabor
Płock
UM
KM Płock
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....