TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

PKM Gliwice bez zewnętrznych kierowców. Brak ofert
INFOBUS.PL - Opublikowano: 12.07.2019 15:00:33
fot. Konrad Bek, phototrans.pl

Kolejny śląski przewoźnik chciał się posiłkować wsparciem w postaci zewnętrznych kierowców. Niestety nie wyszło. Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej w Gliwicach nie znalazło firmy, która miał wesprzeć spółkę przynajmniej 20 kierowcami.

Pomysł z wynajmowaniem kierowców w zewnętrznych firmach nie jest nowy. Na taki ruch z powodu swoich problemów kadrowych zdecydował się tyski PKM. Nic jednak z tego nie wyszło. Okazało się, że ostatecznie przewoźnika nie było stać na skorzystanie z usług, które zaoferowało mu konsorcjum sosnowieckiego Irexu i Meteora ze Świętochłowic.

Wyglądało na to, że w Gliwicach postanowili skorzystać z pomysł. PKM pod koniec czerwca rozpoczął poszukiwania firmy, która podstawi mu przynajmniej 20 kierowców. Co ważne spółka wykluczyła możliwość, w której jej pracownicy "dorabiają" po godzinach u podwykonawcy. Ten bowiem musiał w całości oprzeć się na swoich kadrach. Teoretycznie okolicznością sprzyjającą było natomiast to, iż PKM nie sprecyzował w jakiej formie podwykonawca ma zatrudniać kierowców na potrzeby realizacji gliwickiego zlecenia.

Umowa między przewoźnikiem z Gliwic a jego partnerem miała obowiązywać przez pięć miesięcy. Podwykonawca miał za zadanie wspierać PKM od 1 lipca do końca grudnia. W tym okresie jego kierowcy mieli obstawić zadania przewozowe, na których praca eksploatacyjna miała wynieść 218 035 wzkm. Przyjmując średnią prędkość eksploatacyjną na poziomie ok. 16 km/h dawało to zapotrzebowanie miesięczne na jednego zewnętrznego kierowcę w wymiarze 135 - 140 h.

9 lipca minął termin składania ofert. Gliwicki PKM jednak nie będzie miał wsparcia. W przetargu nie wpłynęła bowiem choć jedna oferta. Warunki nie były przesadnie wyśrubowane. Ale w tej sytuacji jedno jest pewne. Nawet jeśli ktoś chce elastycznego kierowcę, byle tylko jeździł to nawet na "kopertówce" wymagania płacowe poszły w górę, ale to przecież nic nowego.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
linie
kierowca
PKM Gliwice
  • Andrzej Ostapiec – 12.07.2019

    Wreszcie się doskonali dusigrosze jak kierowca płacili się ochlapy nędzne kasę tak się później ma i jeszcze wieża w cuda kto wam przyjdzie robić na PKM chyba jakiś naprawdę walnie ty w główkę i to zdrowym desperatem musiałby byc pkmy Skończyły się kierowcy przed bramą nie ma już 100 osób przed bramą przykro się zrobilo

  • Daniel Mrotek – 12.07.2019

    Dajcie więcej swoim zamiast płacić zewnętrznej firmie...

  • Jan Kowalski – 12.07.2019

    Jak sie dba o kierowce tak sie ma,tzn nie ma wtedy kierowcy chetnego do pracy w syfie

  • Jakub Wiciński – 12.07.2019

    Gdybym był trochę starszy poszedłbym 🤣🤣🤣😉...

  • Łukasz Michalski – 12.07.2019

    A wystarczy podnieść stawki i sami przyjdą, zamiast odchodzić

  • Robert Ryś – 12.07.2019

    Jaka tam stawka jak dają dobrze to juto jestem każdą linię znam😉☺

  • Robert Ulbrych – 13.07.2019

    To niech dajcie prawa jazdy niesłyszącym osobom i po zdaniu prawka i zatrudnijcie ich. Co za problem? Prawda Dawid Wiśniewski Damian Rumbuć Kacper Sokal ?

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....