TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Piętrus UNVI z silnikami Ziehl-Abegg w Londynie
InfoBus.pl - Opublikowano: 30.10.2018 11:00:48
Piętrus UNVI z silnikami Ziehl-Abegg w Londynie

Od jesieni 2018 można zwiedzać Londyn piętrowym autobusem elektrycznym w ramach turystycznej usługi hop-on / hop-off. To oznacza eko sightseeing.

Londyński zakup to kolejny "piętrowy" krok w e-mobilność. Tym razem wykonała go firma "The Original Tour", spółka zależna międzynarodowej grupy RATP, która zakupiła dwupokładowy autobus wycieczkowy marki UNVI z bateriami BMZ i silnikami elektrycznymi w piastach firmy Ziehl-Abegg. Mamy tutaj też polski akcent, gdyż integrację systemu przeprowadziła polska spółka SAV Studio. Dodajmy, że londyńska spółka jest członkiem sojuszu Extrapolitan, który od 2015 roku dostarcza usługi hop-on hop-off w 19 miastach na całym świecie. Extrapolitan oferuje m.in. wycieczki w Paryżu, Londynie, Hong Kongu, Nicei i Marsylii. To oznacza, że to początek szerszego trendu.

Piętrowy elektryk

Wyzwanie technologiczne w zakresie elektrycznych piętrowych autobusów z otwartym górnym pokładem jest ogromne, gdyż nie mają dachu i nie można umieścić jakichkolwiek akumulatorów w górnej części pojazdu. W ym momecie wazny jest wydajny zespół napędowy, aby akumulatory mogły być jak mniejsze.

Elektryczny, piętrowy autobus piętrowy UNVI, który zaczął działać w Londynie, ma 12 metrów długości i dwie osie. Wewnątrz autobusu znajduje się miejsce siedzące dla 75 osób. Pojazd został tak zaprojektowany, aby pokonać dystans 150 kilometrów an jednym ładowaniu, więc kluczowe dane dotyczące osiągów są takie same, jak w tradycyjnie napędzanym autobusie turystycznym z silnikiem diesla. Jednocześnie taki pojazd nie emituje hałasu i spalin.

Ronan Bois, dyrektor ds. jednostek biznesowych w RATP Dev, podkreśla:

-"Jesteśmy dumni z tego, że jesteśmy pierwszą siecią, która wprowadza 100% elektryczny autobus do usług typu sightseeing w Londynie. To kolejny ważny krok w zaangażowaniu Grupy RATP w transformację autobusowego taboru. Sukces ten zawdzięczamy współpracy z zespołem "The Original Tour London" i czterema europejskimi producentami, w tym Ziehl-Abegg, który opracował elektryczny układ napędowy."

Przypomnijmy, że wcześniej piętrowe elektryki UNVI pojawiły się w Paryżu i Amsterdamie. Dodatkowo otwarty, piętrowy autobus z 1975 roku, pokazany na targach IAA, zostanie przekonwertowany na napęd elektryczny.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
piętro
Ziehl-Abegg
BMZ Poland
UNVI
Anglia
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....