TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Piętrowe Setry w wersji Intercity
Aleksander Kierecki - Opublikowano: 23.04.2014 00:06:46
Piętrowe Setry w wersji Intercity
Niemiecki przewoźnik Deutsche Bahn AG odebrał pierwsze autobusy piętrowe Setry S 431 DT z silnikami Euro 6. Łącznie to osiem egzemplarzy, które zostały zakupione przez dwie spółki zależne Deutsche Bahn: Regionalverkehr Oberbayern GmbH (RVO) oraz Südbadenbus GmbH ( SBG). Mają one identyczne wyposażenie oraz stylistykę pociągów Intercity. Najnowsze pojazdy wzmocnią „kolejową”linię z Monachium do Pragi, ale przede wszystkim stanowić będą trzon nowej oferty przewoźnika, czyli bezpośredniego połączenia Monachium z Fryburgiem. Do tej pory pasażerowie korzystając z pociągów DB musieli przesiadać się w Karlsruhe i Mannheim. Teraz na pokładach luksusowych autokarów będą mogli pokonać tą trasę zatrzymują się tylko na jednym przystanku –w Ravensburgu. To kolejna odsłona strategii Deutsche Bahn, która rozszerza swój wachlarz autobusowych usług w Niemczech, tym samym walcząc z konkurencją ze strony niskobudżetowych przewoźników autokarowych. Najnowszą linię DB od 4 do 6 razy dziennie będzie obsługiwało siedem piętrowych autobusów Setry.Najnowsze pojazdy w standardzie „IC”posiadają rampy najazdowe dla wózków inwalidzkich, które zostały zamontowane w środkowych, poszerzonych drzwiach. Na dolnym pokładzie –tuż przy drzwiach –zostało wyznaczone dla nich miejsce postojowe. Łączna pojemność pasażerska kolejowych Setr to 72 miejsca. Podczas podróży po Górnej Szwabii pasażerowie otrzymują przekąskę oraz mają dostęp do automatu serwującego napoje. Bezpłatna sieć WLAN pozwala im pracować lub surfować po sieci. Pod każdym siedzeniem zainstalowano gniazdka do ładowania urządzeń elektronicznych. Nowością są numery siedzeń wykonane także w alfabecie Braille\'a, co jest znaczącym ułatwieniem dla osób niedowidzących. Ponadto na dolnym pokładzie (I klasa) pasażerowie mają możliwość schowania swojego bagażu do szafek, a ich fotele wyposażone są w 3-punktowe pasy bezpieczeństwa. Najnowsza wersja autokaru Setra S 431 DT została wyposażona w najmocniejszy autobusowy silnik Euro 6, produkowany przez Mercedes-Benz. To jednostka OM 471 o pojemności 13 l i mocy 375 kW współpracują z automatyzowaną skrzynią MB GO 250-8 PowerShift3. Ponadto piętrowe egzemplarze Euro 6 mogą pochwalić się wydłużoną lista wyposażenia. To m.in. zmieniony kokpit z nową wielofunkcyjną kierownicą, dwustopniowe wejścia w standardzie oraz o 23 cm szersze drzwi bagażnika. Razem ponad 40 nowych funkcji w porównaniu do wersji Euro 5. Ponadto w modelu S 431 DT można również zamówić aktywny tempmat Predictive Powertrain Control (PPC), który przetwarzając on-line dane topograficzne, dobiera najbardziej efektywne przełożenia skrzyni biegów. To kolejny krok w kierunku zmniejszenia zużycia paliwa.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Mercedes
Citaro
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....