TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Pierwszy autobus Volvo w Pradze. Na teście DPP
InfoBus.pl - Opublikowano: 02.02.2019 10:00:04
Pierwszy autobus Volvo w Pradze. Na teście DPP

Spore zaskoczenie u naszych południowych sąsiadów. Do Pragi na testy przejechał autobus hybrydowy i to marki Volvo. Do tego z Brukseli. Czy nowy burmistrz stolicy Czech zmieni dotychczasowe preferencje taborowe DPP?

Od 6 lutego spółka Dopravní podnik hl. m. Prahy przetestuje przegubowy autobus hybrydowy Volvo 7900 LAH. Przewoźnik chce sprawdzić osiągi pojazdu, a przede wszystkim oszczędności paliwa. Hybrydowy test nad Wełtawą potrwa aż 4 miesiące, czyli do końca maja. Chodzi o porównania zużycia zimowego i letniego, a także właściwości jezdne na różnych liniach w Pradze. Przypomnijmy, że szwedzki producent deklaruje oszczędność paliwa dochodzące nawet do 30%, a DPP chce to teraz sprawdzić.

Pierwszemu Volvo w Pradze przydzielono numer 600 i przydzielono do zajezdni Hostivař. Pojazd będzie dynamicznie przydzielany do różnych linii. Rozkład jazdy Volvo 7900LAH dostępne jest TUTAJ

Brukselski standard

Autobus testowany w Pradze - o całkowitej pojemności 136 pasażerów, w tym 46 na miejscach siedzących - został wypożyczony z firmy transportowej z Brukseli, stąd też konfiguracja i barwy stolicy Belgii. Najważniejsze jest jednak serce pojazdu, czyli hybrydowy napęd.Przypomnijmy, że tego typu pojazdy powstają we wrocławskiej fabryce Volvo.

-"Hybrydowy autobus przyczynia się do poprawy środowiska także niższym hałasem - szczególnie podczas startu i załączeniu silnika elektrycznego. Do tego autobus hybrydowy nie ma granic dziennego zasięgu, nie wymaga inwestycji w infrastrukturę, a więc może być logiczny łącznikiem pomiędzy konwencjonalnymi autobusami z silnikami Diesla. a elektrobusami czy zasilanymi bateryjnie trolejbusami, które obecnie są określane jako transport przyszłości" - powiedział Jan Lebeda, kierownik techniczny w DPP.

I na koniec opis techniczny pojazdu: 7900 LAH

  • Długość całkowita: 18 135 mm

  • Szerokość: 2 550 mm

  • Wysokość: 3 280 mm

  • Rozstaw osi: 5 190 mm + 6 755 mm

  • Silnik diesla EURO 6

  • Pojemność 5,132 cm3

  • Moc 180 kW / 2200 obr / min.

  • Moc silnika elektrycznego 130 kW

  • Masa własna 18,398 kg

  • Największa dopuszczalna masa: 28 000 kg

  • Całkowita pojemność: ogółem 139 (miejsca siedzące 47, stojące 92)



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
test
hybryda
Volvo
Czechy
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....