TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Ostrołęka kupuje dwa elektrobusy klasy MAXI
INFOBUS.PL - Opublikowano: 01.04.2020 15:00:40
Ostrołęka kupuje dwa elektrobusy klasy MAXI

Ostrołęka wróciła do planu zakupu elektrobusów. Uległ on jednak sporej zmianie. Będzie ich bowiem nie pięć, tylko dwa i nie klasy MIDI, a klasy MAXI. Miasto oczekuje ich w ciągu roku od podpisania umowy.

Miasto od dziś, 1 kwietnia szuka dostawcy dwóch autobusów elektrycznych klasy MAXI z całkowicie niską podłogą. Mają to być konstrukcje z nadwoziami o długości do 12,5 m, szerokości 2,35 - 2,55 m i nie wyższe niż 3,4 m. Każdy umożliwi podróż min. 75 pasażerom, w tym nie mniej niż 28 na miejscach siedzących. Dostęp na pokład ma być dalej zapewniony przez trzy wejścia w układzie 2-2-2.

"Elektryki" dla Ostrołęki mają posiadać sterowanie impulsowe. Jeden lub dwa silniki trakcyjne muszą być o mocy znamionowej min. 160 kW. Zestrojenie napędu ma umożliwiać optymalną dynamikę jazdy w warunkach miejskich. Elektrobusy mają posiadać baterie trakcyjne lub inny typ zasobników energii, które będą miały pojemność min. 200 kWh. Na jednym ładowaniu mają przejechać min. 160 km, a zużycie energii w warunkach testu SORT2 nie może przekroczyć 1,4 kWh/km.

W trakcie gwarancji ośmioletniej gwarancji na baterie ich pojemność nie może spać poniżej 80% wartości początkowej. W przeciwnym wypadku dostawca pojazdu będzie musiał na własny koszt dokonać ich wymiany. Pojazd musi być przystosowany do ładowania przez złącze plug-in o mocy 45 kW.

Elektrobusy mają trafić do Ostrołęki w ciągu 12 miesięcy od podpisania umowy. Każdy autobus musi być objęty min. trzyletnią gwarancją całopojazdową. Szacunkowa wartość zamówienia to 4 354 000 PLN netto, co by dawało wycenę jednostkową w wysokości 2 177 000 PLN netto.

Pora wspomnieć o warunkach formalnych postępowania. Minimum w zakresie zdolności finansowej potencjalnego oferenta to dysponowanie ubezpieczeniem od prowadzonej działalności na min. 2 mln PLN. Warunek doświadczenia jest liberalny. Oferent musi wykazać się realizacją w ciągu ostatnich trzech lat jednej dostawy minimum dwóch nowych autobusów elektrycznych. Oferty należy zabezpieczyć wadium, które wynosi 100 000 PLN.

Termin składanie ofert mija 15 maja. Ocenie posłużą dwa kryteria. Cena ma 60% wagi. Pozostałe 40% to ocena techniczna. Premiowane są:

  • jak najniższe zużycie energii w warunkach testu SORT2 - 12 pkt
  • elektryczna oś napędowa - 10 pkt
  • elektrobus posiadający homologację zgodną z Regulaminem nr 66 EKG ONZ - 5 pkt
  • baterie trakcyjne o pojemności min. 250 kWh - 5 pkt
  • trzyczęściowa szyba przednia - 4 pkt
  • min. 10 lat gwarancji na trwałość baterii - 4 pkt


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
tabor
Ostrołęka
UM
MZK Ostrołęka
elektrobus

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....