TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Opole kupuje kolejne autobusy. 10 x MAXI
INFOBUS.PL - Opublikowano: 13.05.2019 15:00:47
Opole kupuje kolejne autobusy. 10 x MAXI

Kolejny rok z rzędu Opole kupuje nowe autobusy. Urząd Miasta ogłosił dziś, 13 maja przetarg na dostawę 10 autobusów klasy MAXI. Ich dostawca będzie miał prawie rok na ich przekazanie miastu.

Co interesuje miasto?
Wygląda na to, że wymagania miasta w porównaniu dwoma poprzednimi zakupami w zasadzie nie uległy zmianie. Urzędnicy celują w pojazdy Pojazdy klasy MAXI muszą posiadać nadwozia o długości 11,8 – 12,15 m, szerokości do 2,55 m i wysokości do 3,2 m. Umożliwią podróż przynajmniej 85 pasażerom, w tym nie mniej niż 27 na miejscach siedzących. Dostęp na pokład również ma być zapewniony przez trzy wejścia w układzie 2-2-2.

Autobusy muszą być napędzane silnikami diesla, które spełniają normę Euro 6. Postawiono znów na downsizing. Chodzi o jednostki o mocy 200 – 220 kW i min. 1000 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Ich pojemność skokową określono na 6,5 – 8 l. Silniki będą zblokowane z automatycznymi skrzyniami biegów. Most napędowy musi posiadać przełożenie dobrane pod kątem obniżenia zużycia paliwa.

Wszystkie będą monitorowane i klimatyzowane. Naturalną wentylację zapewnią uchylne okna boczne oraz dwa sterowane elektrycznie szyberdachy.

System informacji pasażerskiej ma być oparty na zewnętrznych tablicach diodowych, wewnętrznym wyświetlaczu LCD o przekątnej min. 21,5" i głosowych zapowiedziach przystanków. Pasażerowie będą mieli do dyspozycji gniazda USB. Ponadto autobusy będą przystosowane do montażu automatów do sprzedaży biletów.

Terminy i formalności
Szacunkowa wartość zamówienia wynosi 9 745 522,22 PLN netto. Jeżeli jest to kwota odzwierciedlająca budżet zakupowy miasto to daje wycenę jednostkową na poziomie nieco ponad 974 550 PLN netto, czyli nie najgorzej. Autobusy mają trafić do Opola w ciągu 300 dni od podpisania umowy. Będą one objęte przynajmniej dwuletnią gwarancją całopojazdową.

Czas na warunki formalne postępowania. Są tylko dwa. Warunek doświadczenia magistrat uznaje za spełniony jeśli oferent w ciągu ostatnich trzech lat przekazał w ramach jednej dostawy min. 10 autobusów miejskich klasy MAXI. Do kompletu jeszcze wadium. Oferta musi posiadać zabezpieczenie na sumę 292 000 PLN.

Termin składania ofert wyznaczono na 14 czerwca. Miasto otrzymane propozycje oceni przy pomocy trzech kryteriów. Najważniejsza jest cena, gdyż ma 60% wagi. Do 35% punktów można wywalczyć w ocenie technicznej. Pozostałe 5% przeznaczono na ocenę warunków gwarancji.

Opolskie zakupy
W ciągu ostatnich pięciu lat opolskie MZK wzbogaciło się o łącznie 53 nowe autobusy, w tym pierwsze od wielu lat fabrycznie nowe autobusy przegubowe. Wszystkie dostarczył MAN. Rok w rok daje to więc bardzo przyzwoitą średnią. Obecnie na finiszu są dostawy z ubiegłorocznego zamówienia. Miastu przekazano już 20 sztuk Lion'sów City A37. Do dostarczenia zostały jeszcze trzy "dziesiątki", czyli "lwy" A47.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
tabor
Opole
UM
MZK Opole
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....