TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Oferty na podwykonawstwo dla GAiT [AKTUALIZACJA]
INFOBUS.PL - Opublikowano: 23.07.2018 14:30:52
fot. Mirek Nader, poznaskie-autobusy.pl

Wiemy nieco więcej o ofertach, jakie otrzymały Gdańskie Autobusy i Tramwaje w przetargu na obsługę kilku linii autobusowych w ramach podwykonawstwa. Pora doprecyzować kilka spraw oraz rozwiać wątpliwości.

Postępowanie zostało przez GAiT podzielone na trzy części. Wybrane firmy miały na zlecenie przewoźnika w okresie od 1 sierpnia do 31 grudnia obsługiwać linie autobusowe 108, 118, 227 i 268. Praca eksploatacyjna ma wynieść ok. 506 000 wzkm w trakcie obowiązywania umów. Dodatkowo w ramach zamówień uzupełniający GAiT może zlecić podwykonawcom dodatkowe 100 500 wzkm.

Podział na części prezentował się następująco:

  • Pakiet 1.1 – praca eksploatacyjna 122 200 wzkm; obsługa zadań przewozowych dwoma autobusami wielkopojemnymi oraz jednym minibusem, do tego min. dwa pojazdy rezerwowe
  • Pakiet 1.2 – praca eksploatacyjna 129 000 wzkm; obsługa zadań przewozowych czterema autobusami wielkopojemnymi, do tego min. dwa pojazdy rezerwowe
  • Pakiet 2 - praca eksploatacyjna 254 800 wzkm; obsługa zadań przewozowych pięcioma autobusami wielkopojemnymi i trzema standardowymi, do tego min. trzy pojazdy rezerwowe

GAiT na kilkumiesięczne podwykonawstwo przygotował 4 442 883,80 zł brutto. Po rozdzieleniu budżet na poszczególne zadania wygląda to następująco:

  • Pakiet 1.1 – 1 072 965,90 zł brutto (8,13 zł/wzkm netto)
  • Pakiet 1.2 – 1 132 672 zł brutto (8,13 zł/wzkm netto)
  • Pakiet 2 – 2 237 245,90 zł brutto (8,13 zł/wzkm netto)

Do walki o pakiet 1.1 stanęło dwóch przewoźników. Tańszy BP Tour jest gotów go obsłużyć za 896 119,04 zł brutto. Daje to stawkę w wysokości 6,79 zł/wzkm netto. To o złotówkę więcej w porównaniu z tą, po jakiej lubelski przewoźnik obsługuje na rzecz miasta linie pruszczańskie i sopockie. Doprecyzować także trzeba kwestię wieku autobusów. Nie będie to średnio 4 lata jak poprzednio informowaliśmy, ale nie więcej niż 5 lat. Nie zmienia to faktu, że BP Tour musiał się nieźle wysilić by znaleźć tak młode autobusy przy stosunkowo niskiej stawce.

PKS Gdańsk ostatecznie głosił się do dwóch pakiet. W przypadku zdania 1.1 jego oferta opiewa na 1 051 848,72 zł brutto. Z kolei na pakiecie 1.2 propozycja przewoźnika to 1 110 380,40 zł brutto. W obu przypadkach daje to stawkę 7,97 zł/wzkm netto. Do każdego z nich PKS zgłosił już posiadane autobusy o średnim wieku 9 lat, a więc zapewne w większości MAN-y Lion's City.

Pozostaje czekać na rozstrzygnięcia. W przypadku pakietu 1.2 sytuacja jest klarowna i jak pójdzie to sprawnie to może jeszcze 1 sierpnia autobusy PKS wyjadą do jego obsługi. Przy zleceniu 1.1 opóźnienie raczej murowane. Nie mniej ciekawe jakie autobusy pozyska BP Tour.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
linie
GAiT Gdańsk
BP Tour
PKS Gdańsk
używane

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....