TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Nysa trzeci raz szuka dwóch MIDI-elektrobusów
INFOBUS.PL - Opublikowano: 16.07.2019 15:00:40
fot. Konrad Bek, phototrans.pl

Do trzech razy sztuka? Od dziś, 16 lipca Urząd Miejski w Nysie kolejny raz szuka dostawcy dwóch nowych elektrobusów z pakietem ładowarek. Jeśli tym razem się uda zamówienie ma zostać zrealizowane w ciągu roku.

Przypomnijmy, że Nysa już dwa razy próbowała kupić autobusy elektryczne. W ubiegłym roku ogłoszono przetarg na ich dostawę. Jednak zakończył się on niepowodzeniem. Nikt nie chciał przedstawić miastu ofert. W marcu ogłoszono nowy przetarg. Jednak i on nie przyniósł pozytywnego rezultatu. Miasto bowiem uznało, że oferty SOR-a i Solarisa były ponad zakładane możliwości finansowe, aczkolwiek przyznać trzeba, iż mocno zaniżone w stosunku do obecnych realiów.

Trzeci reset. Bez zmian?
Dziś ogłoszono nowy przetarg. SIWZ jeszcze nie został opublikowany, ale należy przypuszczać, że wymagania nie uległy zasadniczym zmianom. Można więc zakładać, że dalej chodzi o konstrukcje klasy MIDI. Do tej pory każdy pojazd musiał mieć nadwozie o długości od 8,90 do 10,50 m, szerokości całkowitej od 2,40 do 2,55 m i wysokości całkowita do 3,40 m. Ponadto miał umożliwiać podróż min. 50 pasażerom, w tym przynajmniej 19 na miejscach siedzących.

"Elektryki" muszą posiadać jeden lub dwa silniki trakcyjne o mocy min. 170 kW. Baterie litowo-jonowe lub litowo-tytanowe mają mieć pojemność energetyczną nie mniejszą niż 170 kWh. Oczywiście konieczna będzie też dostawa odpowiednich ładowarek. Dotychczas miasto wymagało, aby autobusy były przystosowane do dwóch rodzajów ładowania- wolnego o mocy 40 - 80 kW poprzez złącze plug-in oraz szybkiego przez pantograf o mocy 200 kW. Pełne naładowanie baterii ładowarką o mocy 80 kW miało nastąpić w ciągu maksymalnie czterech godzin.

Dostawa elektrobusów oraz uruchomieniem ładowarek ma nastąpić w ciągu maksymalnie 365 dni od podpisania umowy ze zwycięzcą przetargu. Nie wiadomo jak miasto się zapatruje na poszczególne rodzaje gwarancji.

Pora więc na warunki formalne, które w porównaniu z poprzednimi postępowaniami nie uległy zmianie. W kwestii minimalnej zdolności finansowej oferent musi udowodnić, że posiada ubezpieczenie na kwotę nie mniejszą niż 4 mln PLN. Warunek doświadczenia urzędnicy uznają za spełniony, jeśli wykonawca zrealizował w ciągu ostatnich 3 lat przynajmniej jedną dostawę elektrobusów o wartości min. 4,5 mln PLN. Oferty należy zabezpieczyć wadium, które wynosi 100 000 PLN.

Termin składania ofert mija 20 sierpnia. Cena nie jest jedynym kryterium oceny.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
tabor
Nysa
UM
MZK Nysa
elektrobus
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....