TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Najdłuższy autobus elektryczny - od BYD dla BRT [FILM]
InfoBus.pl - Opublikowano: 03.04.2019 10:00:32
Najdłuższy autobus elektryczny - od BYD dla BRT [FILM]

Chiński producent mocno przyspiesza i zostawia europejskich producentów w tyle. W marcu br. firma wprowadziła na rynek najdłuższy na świecie autobus elektryczny.

Pojazd o kryptonimie K12A został pokazany w głównej siedzibie firmy, czyli w Shenzhen. To pierwszy na świecie dwuprzegubowy autobus o długości 27 m i pojemności aż 250 osób. Pojazd może podróżować z maksymalną prędkością 70 km / h. Zdaniem Chińczyków, jest to też pierwszy na świecie autobus elektryczny wyposażony w system napędu na cztery osie (4WD), który można płynnie przełączać na napęd na dwie osie (2WD). To z kolei pomaga zachować dobre właściwości jezdne w zróżnicowanym terenie, jednocześnie obniżając całkowite zużycie energii przez pojazd.

BYD K12A jest przede wszystkim przeznaczony pod globalne systemy Bus Rapid Transit (BRT), a jego główne zadanie to wejść na rynki Ameryki Łacińskiej, Azji czy Europy. Cel numer jeden to Kolumbia.

-"BYD po raz kolejny wykorzystuje swoją technologię, niezawodne produkty i innowacyjne rozwiązania, aby rozwiązać problemy wielki metropolii" - powiedziała Stella Li, starszy wiceprezes BYD i dodała: "K12A to zero emisji do systemów BRT, dzięki czemu pasażerowie będą mogli cieszyć się cichą, wolną od zanieczyszczeń podróżą, a operatorzy - z wymiernych oszczędności."

Technologia BYD

W zakresie układu napędowego elektrobus ma całą technologię od BYD - czyli akumulatory, silniki elektryczne i systemy zarządzania - od zarządzania ciepłem akumulatora poprzez systemem odzyskiwania energii po inteligentne zintegrowanie całego projektu.

Dodajmy, że konstrukcja nadwozia K12A wykonana została z aluminium, a zdaniem producenta, jedno ładowanie pozwala przejechać kolosowi prawie 300 km.

I kilka słów o historii. BYD po raz pierwszy zaprezentował swój elektrobus w 2010 r. - K9., który rozpoczął działalność operacyjną w Shenzhen w 2011 roku. Od tamtej pory BYD dostarczył swoim globalnym partnerom łącznie ponad 50 000 czysto elektrycznych autobusów. W reakcji na wzrost zamówień na całym świecie, BYD rozbudowuje swoją sieć produkcyjną i posiada fabryki czystych pojazdów użytkowych w Chinach, USA, Brazylii, na Węgrzech i we Francji.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
elektrobus
BYD
BRT
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....