TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

MZK Zamość kupuje kolejne Solarisy z Mobilisu
INFOBUS.PL - Opublikowano: 30.09.2019 14:00:20
fot. Kubul, phototrans.pl

Powiększy się flota ex warszawskich Solaris Urbino 12 w Zamościu. Miejski Zakład Komunikacji przystał na ofertę zakupu kolejnych trzech takich autobusów od Mobilisu. Łącznie przewoźnik z Padwy Północy będzie miał już osiem takich pojazdów.

Przypomnijmy, że zamojski przewoźnik i w tym roku postawił sprawę jasno. Chodziło mu o używane Solarisy Urbino 12 w liczbie trzech sztuk. Muszą to być egzemplarze wyprodukowane nie wcześniej niż w 2007 roku. Każdy ma umożliwiać podróż min. 85 pasażerom, w tym min. 25 na miejscach siedzących. Dostęp na pokład ma być zapewniony przez 3 wejścia w układzie 2-2-2.

Autobusy muszą być napędzane silnikami diesla. Jednostka ma być o mocy maksymalnie 250 kW, mieć min. 9 l pojemności skokowej oraz spełniać przynajmniej normę Euro 4. Ma ona być zblokowana automatyczną skrzynią biegów, wobec której MZK nie ma jakichś szczególnych wymagań.

Pojazdy muszą być klimatyzowane i monitorowane. Każdy musi posiadać przynajmniej dwa zewnętrzne wyświetlacze diodowe- przedni i tylni. Kasowniki mają być kompatybilne z użytkownym przez zamojskiego przewoźnika systemem bydgoskiej firmy PIXEL. Dodatkowo dostawca musi we własnym zakresie przemalować autobusy w żółto-czerwony schemat obowiązujący w MZK.

I takie pojazdy mają zostać dostarczone do Zamościa w ciągu pięciu dni od podpisania umowy, a więc tak samo jak w poprzednim przetargu. Tempo niezłe.

24 września minął termin składania ofert. Na tegoroczne zakupy "z drugiej ręki" zamojskie MZK przygotowało 170 000 PLN netto. A to dawało szacunki w wysokości niespełna 56 700 PLN netto za jeden autobus.

Jedyna oferta, którą otwarto kilka dni temu minimalnie przekroczyła te szacunki. Przedstawił ją Mobilis, który w Zamościu jest już znany za sprawą dwóch poprzednich sprzedaży. Trzy ex stołeczne Solarisy Urbino 12 największy niezależny operator w Polsce zaproponował za 172 800 PLN netto. A to dało cenę jednostkową w wysokości 57 600 PLN netto.

Przy tak symbolicznej rozbieżność MZK nie czało i szybko dołożyło brakującą sumę. Dzięki temu miejski przewoźnik 27 września przystał na propozycję Mobilisu. A to oznacza, że flota ex warszawskich Urbino 12 powiększy się w Zamościu do łącznie ośmiu sztuk. Pięc już jeździ pod banderą MZK i zostały one kupione w ubiegłym roku.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
tabor
MZK Zamość
Mobilis
Solaris
używane
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....