TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

MZK Zamość kupi kolejne Solarisy z Mobilisu?
INFOBUS.PL - Opublikowano: 01.10.2018 15:00:42
fot. Kubul, phototrans.pl

Zamojski Miejski Zakład Komunikacji kupi kolejne ex warszawskie Solarisy Urbino 12? To całkiem możliwe. Mobilis kolejny raz przedstawił swoją ofertę przewoźnikowi z Padwy Północy. Mieści się ona w szacunkach zamojskiej spółki.

Zacznijmy od początku. Zamojskie MZK chciało kolejny raz kupić używane Solarisy Urbino 12, tym razem dwie sztuki. Muszą to być egzemplarze wyprodukowane nie wcześniej niż w 2007 roku. Wszystkie muszą być o przebiegu nie większym niż 980 000 km. Każdy ma umożliwiać podróż min. 85 pasażerom, w tym min. 25 na miejscach siedzących. Dostęp na pokład ma być zapewniony przez 3 wejścia w układzie 2-2-2.

Autobusy muszą być napędzane silnikami diesla. Jednostka ma być o mocy maksymalnie 250 kW, mieć min. 9 l pojemności skokowej oraz spełniać przynajmniej normę Euro 4. Ma ona być zblokowana automatyczną skrzynią biegów, wobec której MZK nie ma jakichś szczególnych wymagań.

Pojazdy muszą być klimatyzowane i monitorowane. Każdy musi posiadać przynajmniej dwa zewnętrzne wyświetlacze diodowe- przedni i tylni. Kasowniki mają być kompatybilne z użytkowanym przez zamojskiego przewoźnika systemem bydgoskiej firmy PIXEL.

Dodatkowo dostawca musi we własnym zakresie przemalować autobusy w żółto-czerwony schemat obowiązujący w MZK. I takie pojazdy mają zostać dostarczone do Zamościa bardzo szybko, bo w ciągu 5 dni od podpisania umowy.

Do 27 września można było składać oferty. Na udział w postępowaniu jako jedyny zdecydował się i tym razem tylko Mobilis. Gigant z Mościsk dwa jedenastoletnie Urbino 12 zaoferował MZK za 245 754 PLN brutto. To oznacza, że jeden kosztuje 99 900 PLN netto. Można przypuszczać, że to podobny poziom cenowy w porównaniu z poprzednim zakupem, kiedy Mobilis zaoferował spółce z Zamościa trzy sztuki ex warszawskich krótkich Solarisów.

Aktualna propozycja giganta z Mościsk jest minimalnie poniżej szacunków zamojskiego przewoźnika. Ten bowiem zakładał, że będzie go to kosztowało 246 000 PLN brutto. Nie trudno więc policzyć, że koszt pozyskania jednego przyjęto na poziomie 100 000 PLN netto.

W tej sytuacji rozstrzygnięcie wydaje się być formalnością. Zamość stanie się więc kolejnym miastem po Toruniu, w którym "wypłyną" Urbino 12 z "warszawską przeszłością".


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
tabor
MZK Zamość
Mobilis
Solaris
używane
  • Sławomir Gugała – 02.11.2018

    Gdyby było mało to jeszcze są na autoline.pl Min 2006 a max 2009 też z Mobilisu ex Warszawskie

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2018 W 2018 skończymy 18 lat!.Nasz portal działa od 2001 roku. Początkowo pod nazwą InfoBus.pl, obejmując tylko tematykę autobusową. Jednak wraz ze wzrostem...