TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

MZK Toruń kupuje osiem autobusów. Klasa MAXI
INFOBUS.PL - Opublikowano: 19.03.2020 17:00:39
MZK Toruń kupuje osiem autobusów. Klasa MAXI

Poza elektrobusami Miejski Zakład Komunikacji w Toruniu chce kupić także autobusy spalinowe. Od przedwczoraj, 17 marca przewoźnik prowadzi przetarg na dostawę ośmiu pojazdów klasy MAXI.

Szczegóły
Wszystkie autobusy mają mieć długość od 11,5 do 12,2 m, szerokość od do 2,55 m, wysokość max. 3,2 m (dla hybryd max 3,35 m) oraz niską podłogę na całej długości bez stopni poprzecznych. Wysokość wejścia w drzwiach nie może przekraczać 340 mm. Będzie możliwe jej obniżenie za pomocą funkcji przyklęku. Wymiana pasażerów będzie odbywała się poprzez trzy pary drzwi otwierane do wewnątrz, w układzie 2-2-2 o szerokości minimalnej 1200 mm. Każdy z autobusów ma zabierać na pokład min. 85 pasażerów, w tym 28 na miejscach siedzących. Przynajmniej osiem foteli ma być dostępnych z niskiej podłogi.

W autobusach ma się znaleźć silnik o pojemności skokowej powyżej 7,5 l oraz mocy minimum 200 kW z momentem obrotowym co najmniej 1150 Nm musi spełniać normę spalania Euro 6. Ma być zblokowany z automatyczną skrzynią biegów. We wszystkich pojazdach komora silnika powinna być wyposażona w system automatycznego wykrywania i gaszenia pożaru.

Toruński standard
Dla kierowcy przewiedziano kabinę w pełni zamkniętą, w której pierwsza połówka pierwszych drzwi służy tylko do wejścia do kabiny kierowcy i nie jest przeznaczona dla pasażerów. W kabinie znajdzie się m.in. zamykany schowek na bagaż podręczny kierowcy, wieszak, klimatyzacja włączana niezależnie od przestrzeni pasażerskiej, dodatkowa nagrzewnica, lodówka lub schładzany zamykany schowek, podwójne gniazdo USB. Szyba czołowa autobusu ma być dzielona.

Wentylacja przestrzeni pasażerskiej będzie zapewniona przez sześć okien uchylnych, a także wywietrzniki dachowe oraz klimatyzację o mocy chłodniczej min. 22 kW. Przewoźnik chce, aby tablice wewnętrzne były klapkowe podświetlane indywidualną diodą lub diodowe w kolorze białym lub bursztynowym. Z kolei tablicę wewnętrzną stanowić będzie panel LCD o przekątnej 22''. Wspomnieć należy, iż autobusy będą wyposażone w Wi-Fi.

Każdy z pojazdów będzie objęty przynajmniej trzyletnią gwarancją całopojazdową. Termin dostawy całej ósemki do Torunia to maksymalnie 210 dni od podpisania umowy.

Formalności
Przejdźmy do warunków formalnych postępowania. Minimum w zakresie zdolności finansowej to 5 mln PLN. Warunek doświadczenia MZK uzna za spełniony, jeśli wykonawca udowodni, że w ciągu ostatnich trzech lat zrealizował dostawę przynajmniej trzech autobusów miejskich klasy MAXI z silnikami diesla. Do kompletu jeszcze wadium, które w tym postępowaniu wynosi 200 000 PLN.

Najlepsza oferta dla toruńskiego MZK zostanie wybrana przy pomocy pięciu kryteriów. Najważniejsza jest cena. Ma ona 70% wagi. Pozostałe kryteria to:

  • Parametry techniczne i eksploatacyjne - 23%
  • Koszty emisji dwutletnku węgla - 3%
  • Koszty emisji m.in. tlenków azotu oraz cząstek stałych - 2 %
  • Koszty zużycia energii - 2%

Na oferty w Toruniu czekają do 23 kwietnia.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
tabor
MZK Toruń

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....