TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

MZK Malbork kupuje 6 elektrobusów i ładowarki
INFOBUS.PL - Opublikowano: 09.03.2020 14:00:06
fot. Robert Chojnicki, phototrans.pl

Po kilkumiesięcznej przerwie Miejski Zakład Komunikacji w Malborku wraca do próby pozyskania elektrobusów oraz ładowarek do nich. Od 6 marca przewoźnik znów szuka sześciu bateryjnych autobusów oraz urządzeń do ich ładowania.

Sześć elektrobusów
Postępowanie jest podzielone na dwa zadania. W pierwszej części malborskie MZK wybierze dostawcę pięciu elektrobusów klasy MAXI. Mają być konstrukcjami całkowicie niskopodłogowymi z nadwoziami o długości 11,5 – 12,2 m, szerokości 2,4 – 2,55 m i wysokości do 3,35 m. Każdy ma umożliwiać podróż przynajmniej 70 pasażerom. Nie mniej niż 26 osób ma mieć zagwarantowaną przejażdżkę na miejscach siedzących. Dostęp na pokład będzie zapewniony przez trzy wejścia w układzie 2-2-2, każde o prześwicie min. 1200 mm.

"Elektryki" dla Malborka mają posiadać sterowanie impulsowe. Każdy musi posiadać jeden lub dwa silniki trakcyjne o mocy znamionowej min. 160 kW. Zestrojenie napędu ma umożliwiać optymalną dynamikę jazdy w warunkach miejskich.

Elektrobusy mają posiadać baterie trakcyjne lub inny typ zasobników energii, które będą miały pojemność min. 160 kWh. W trakcie min. sześcioletniej gwarancji ich pojemność nie może spać poniżej 80% wartości początkowej. W przeciwnym wypadku dostawca pojazdu będzie musiał na własny koszt dokonać ich wymiany. Pojazdy muszą być przystosowane do ładowania przez złącze plug-in o mocy do 120 kW oraz szybkiego poprzez pantograf odwrócony o mocy do 200 kW.

Pięć ładowarek i ograniczony termin
W drugim zdaniu wybrany zostanie producent ładowarek. Chodzi o dwie szybkie o mocy min. 190 kW. Te staną na pętli autobusowej Wielbark Cmentarz oraz Piaski. Z kolei w zajezdni MZK staną trzy podwójne urządzenia typu plug-in, każde o mocy min. 80 kW.

Termin realizacji obydwu zadań to zasadniczo 12 miesięcy od podpisania umowy. A dokładniej rzecz ujmując jest on de facto ograniczony czasowo. Oba zlecenia mają bowiem zostać zrealizowane w nieprzekraczalnym terminie, który MZK określiło na 30 listopada. Cezura czasowa jak widać identyczna jak w przerwanym w ubiegłym roku przetargu.

Oba zamówienia mogą jednak urosnąć. MZK zastrzegło sobie możliwość w obu częściach złożeń zamówień uzupełniających. Nie mogą jednak one przekroczyć 10% wartości podstawowych.

Formalności
Pora na warunki formalne postępowania. W części na dostawę elektrobusów są to:

  • min. 8 mln PLN zdolności finansowej
  • polisa ubezpieczeniowa na min. 700 000 PLN
  • dostarczenie w ciągu ostatnich trzech lat w ramach jednej dostawy elektrobusów o wartości min. 8 mln PLN brutto
  • wadium 400 000 PLN

Z kolei ci, którzy chcą powalczyć o ładowarki dla Malborka muszą wykazać:

  • zdolnością finansową na min. 800 000 PLN
  • posiadaniem ubezpieczenia na min. 700 000 PLN
  • dostarczeniem oraz uruchomieniem w ramach jednego zlecenia ładowarek szybkich i wolnych o wartości min. 800 000 PLN brutto
  • wadium 30 000 PLN

Termin składania ofert mija 5 listopada. Decydujące będą dwa kryteria. W obu zadaniach są one identyczne. Cena ma 80% wagi. Pozostałe 20% to ocena techniczna.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
tabor
MZK Malbork
elektrobus
ładowarka

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....