TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

MZK Kędzierzyn-Koźle kupuje turystycznego minibusa
INFOBUS.PL - Opublikowano: 28.05.2019 14:00:52
fot. MZK Kędzierzyn-Koźle

Turystyczna flota Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Kędzierzynie-Koźlu powiększy się. Od wczoraj, 28 maja spółka szuka firmy, która dostarczy jej najpóźniej do końca roku nowy autobus klasy MINI. Dodatkowo mile widziany jest punkt serwisowy położony jak najbliżej Kędzierzyna-Koźla.

MZK chodzi o fabrycznie nowego minibusa. Będzie to konstrukcja z nadwoziem o długości do 8 m, szerokości maksymalnie 2,5 m i nie wyższa niż 3,2 m. Musi umożliwiać podróż min. 22 pasażerom na miejscach siedzących. Wejście na pokład ma być zapewnione dzięki jednej parze drzwi.

Pojazdy ma być napędzany silnikiem diesla, który spełnia przynajmniej normę Euro 6. Jednostka ma być nie słabsza niż 125 kW. MZK wymaga zblokowania silnika z automatyczną skrzynią biegów, która ma posiadać przynajmniej siedem przełożeń. Przestrzeń pasażerska oraz kabina kierowcy mają być klimatyzowane za pomocą agregatu o mocy chłodniczej min. 9 kW. Pojazd ma być wyposażony w monitoring oraz w gniazda USB przy każdym fotelu.

Minibus ma zostać dostarczony do Kędzierzyna-Koźla najpóźniej do końca roku. Będzie on objęty dwuletnią gwarancją.

Warunków formalnych praktycznie brak. MZK zadowoli się jeśli oferenci oświadczą, że posiadają doświadczenie i zdolność finansową, która zapewni realizację zamówienia. Oferty należy zabezpieczyć wadium w wysokości 7 000 PLN.

Czasu na przygotowanie propozycji jest mało. Kędzierzyński przewoźnik czeka na oferty do 5 czerwca. Ich ocenie posłużą trzy kryteria. Cena ma 60% wagi. Do 30% można wywalczyć w ocenie technicznej. Premiowane w niej są:

  • stacja serwisowa zlokalizowana nie dalej niż 70 km od Kędzierzyna-Koźla - 9 pkt
  • przestrzeń pasażerska o wysokości powyżej 2 m - 9 pkt
  • okresy międzyobsługowe co min. 40 000 km - 6 pkt
  • silnik o pojemności powyżej 2 l - 6 pkt
Pozostałe 10% można uzyskać za objęcie minibusa pakietami gwarancyjnymi na min. 25 miesięcy.
Obecnie MZK użytkuje dwa autobusy turystyczne. To Solaris Interurbino 12 i Volvo 8900.

Poza tym przewoźnik odbierze w tym roku jeszcze trzy Solarisy Urbino 12. Od kilku tygodni natomiast eksploatuje pierwszy w swojej historii autobus hybrydowy. O spalinowo-elektrycznym Volvo 7900 pisaliśmy tutaj.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
tabor
MZK Kędzierzyn-Koźle
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....