TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

MZK Jastrzębie z jedną ofertą na obsługę Pawłowic
INFOBUS.PL - Opublikowano: 30.10.2019 16:00:30
fot. Adam C, phototrans.pl

Międzygminny Związek Komunikacyjny w Jastrzębiu-Zdroju ma ofertę o jednego konsorcjum, które jest zainteresowana obsługą połączeń w gminie Pawłowice. Jest ona minimalnie ponad zakładanym przez związek budżetem.

To drugi za zaplanowanych na ten rok przetargów liniowych jastrzębskiego związku. Pierwszy na obsługi linii w gminie Czerwionka-Leszczyny padł łupem konsorcjum pod wodzą żorskiej firmy PPUH Kłosok. Pisaliśmy o tym tutaj.

Kolejny ogłoszono pod koniec września. MZK szukało operatora na siedem linii w gminie Pawłowice. To połączenia oznaczone jako L-1, L-2, L-3, L-4, L-5, L-6 i L-7. Wybrany przez związek przewoźnik będzie obsługiwał te linie od 1 lutego 2020 r. do końca stycznia 2023 r. W tym okresie ma wykonać pracę eksploatacyjną ok. 1 452 000 wzkm, przy założeniu odchyłki, która może wynieść +-10%.

Przewozy mają być realizowane przynajmniej dziewięcioma autobusami, które muszą spełniać przynajmniej normę Euro 6. Ponadto w terminie przed ich debiutem liniowym powinny być zostać one okazane do oględzin przez MZK pod kątem weryfikacji spełnienie minimalnych warunków SIWZ. Będą to autobusy typu C. Chodzi więc o pojazdy o minimalnej długości 7,5 m i pojemności co najmniej 35 miejsc. Związek oczekuje, że niska podłoga będzie stanowiła min. 35% powierzchni przewidzianej dla pasażerów stojących. Autobus musi mieć przynajmniej dwa okna przesuwne oraz klimatyzację o mocy min. 11 kW.

Wszystkie autobusy muszą być wyposażone w trzy zewnętrzne wyświetlacze diodowe o wysokiej rozdzielczości. Dodatkowo przed wyjazdem operator będzie musiał zainstalować w pojazdach urządzenia przekazane przez MZK. Będą to m.in. kasowniki, autokomputery i bileterki.

Jedna oferta = dopłata?
14 października minął termin składania ofert. Na trzyletnią obsługę pawłowickiego pakietu MZK przygotowało 5 350 000 zł brutto. A to daje stawkę w wysokości 3,41 zł/wzkm netto. Bardzo nisko.

Jedyna oferta nieznacznie przewyższa te szacunki. Przedstawiło ją konsorcjum złożone z trzech firm. To pawłowickie NFU Kempny, NFU oraz Morsus. Propozycja opiewa na 5 457 196,80 zł brutto. A to daje stawkę 3,48 zł/wzkm netto.

Różnica niewielka, więc zakładamy, że rozstrzygnięcie to formalność.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
linie
MZK Jastrzębie-Zdrój
NFU Kempny
NFU
Morsus
  • Konrad Filip – 30.10.2019

    Jak na sprintery to i tak 3,48/km to duzo.

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....