TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

MPK Łódź szuka podwykonawcy na 3 lata na za-tramwaje
INFOBUS.PL - Opublikowano: 01.03.2019 14:00:38
fot. MPK Łódź

Łódzkie MPK będzie posiłkować się usługami podwykonawcy. Od dziś miejski przewoźnik szuka firmy, które przez trzy lata będzie wykonywać kursy na dwóch zastępczych liniach autobusowych. Najlepiej klimatyzowanymi pojazdami oraz z biletomatami.

Łódzka spółka będzie przez trzy lata od momentu podpisania umowy współpracowała z podwykonawcą. Ten z kolei będzie miał od tej chwili 14 dni na przygotowanie się do uruchomienia przewozów. Jego autobusy zostaną skierowane do obsługi zastępczych linii Z45 i Z46. W trakcie obowiązywani umowy założono wykonanie pracy eksploatacyjnej w wymiarze do 2 328 500 wzkm.

Do wykonania tego zlecenia partner łódzkiego MPK będzie musiał podstawić przynajmniej sześć autobusów. Będzie to pięć przegubowców, każdy do przewozu min. 130 pasażerów oraz jeden klasy MAXI, któr zabierze na pokład przynajmniej 85 osób. Autobusy muszą posiadać przynajmniej trzy wejścia oraz niekoniecznie muszą być w pełni niskopodłogowe. Muszą one posiadać kasowniki typu R&G KRG-6 KM oraz diodowe wyświetlacze zewnętrzne o wysokiej rozdzielczości.

W trakcie obowiązywania umowy wszystkie autobusy mają mieć nie więcej niż 10 lat. Będą je prowadzić kierowcy zatrudnieni na podstawie umów o pracę w wymiarze pełnego etatu.

Czas na warunki formalne postępowania, które nie są zbyt rozbudowane. Minimum w zakresie zdolności finansowej to 500 000 PLN. Warunek doświadczenia MPK uzna za spełniony jeśli w ciągu ostatnich 3 lat oferent wykonał co najmniej jeden kontrakt dotyczący przewozu osób, trwający minimum 12 następujących po sobie miesięcy, o wartości rocznej netto nie mniejszej niż 4 000 000 PLN. Do kompletu jeszcze wadium. Oferta musi posiadać zabezpiecznie na 200 000 PLN.

Termin składania ofert mija 5 kwietnia. MPK będzie je oceniać przy pomocy trzech prostych kryteriów. Najważniejsza jest cena, gdyż ma ona 95% wagi. Łącznie 5% można zdobyć za wprowadzenie do ruchu autobusów wyposażonych w klimatyzację przestrzeni pasażerskiej oraz biletomaty.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
linie
MPK Łódź
  • Mateusz Jadziński – 01.03.2019

    A biletomaty. Jeżeli ich nie będzie, to MPK straci sporo ( W Łodzi jak biletomat nie działa to legalnie jedziemy bez biletu)

  • Michał Kaźmierczak – 01.03.2019

    Markab ostatnio zaczął się zbroić w przeguby, Łódź szuka podwykonawcy. Przypadek?

  • Piotr Garbicz – 01.03.2019

    Krzysiek Bobek Patryk Lis

  • Robert Jabłoński – 01.03.2019

    Może BP Tour albo Warbus się skusi.

  • Sławomir Gugała – 01.03.2019

    Może Mobi .W Warszawie kończy się po woli kontrakt na Su 18.Lub jest już wolny EEC i autosany max 10 metrowe

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....