TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

MPK Kraków testuje Autosana SanCity 12LF
INFOBUS.PL - Opublikowano: 05.01.2019 12:30:28
MPK Kraków testuje Autosana SanCity 12LF

Pod "dziewiątkach" czas na większy metraż. Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Krakowie testuje Autosana SanCity M12LF. Sprawdzian trwa od wczoraj, 4 stycznia.

Tester, który trafił do Krakowa to pierwszy egzemplarz serii SanCity 12LF po zmianach konstrukcyjnych. Jego pierwszy pokaz miał miejsce na ubiegłorocznej edycji targów Warsaw Bus Expo.

Przede wszystkim zmianie uległ stalowy szkielet pojazdu. Z zewnątrz w oczy rzuca się jeszcze nowa ściana tylna, zmieniony podział poszycia bocznego oraz brak górnej linii okien, która jeszcze w ubiegłym roku była znakiem rozpoznawczym w pełni niskopodłogowych "bocianów". W środku zaszło kilka zmian tj. nowa podsufitka oraz inna zabudowa tylnej części pojazdu. Szczególnie ta ostatnia nie wyszła korzystnie z ergonomicznego punktu widzenia.

Demonstracyjny SanCity 12LF Umożliwia podróż 106 pasażerom, w tym 26 na fotelach typu Ster 8MA. Z niskiej podłogi jest dostępnych dziewięć siedzeń. Wejście na pokład jest możliwe dzięki trzem drzwiom w układzie 2-2-2. Autosan wykorzystał system firmy Rawag z Rawicza. Naturalna wentylacja przestrzeni pasażerskiej jest zapewniona przez przesuwne okna.

Czas na technikę. Układ jezdny jest oparty na osiach ZF. Przednia to prawdopodobnie zależna typu RL82A. Jako napędową wykorzystano portalowy most AV133/80. Za jednostkę napędową posłużył Cummins ISB6.7E6 280B. To niespełna siedmiolitrowy silnik o mocy 204 kW i 1082 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Został on zblokowany z automatyczną skrzynią biegów Voith Diwa 6.

Nie zabrakło ponadto klimatyzacji i monitoringu. System informacji pasażerskiej oparto na rozwiązaniach firmy R&G Plus z Mielca. 

Nie tylko testowanie
Od kilku dni krakowskie MPK jest w posiadaniu także mniejszych, bo niskowejściowych SanCity 9LE. Spółka odebrała dziesięć takich pojazdów. Pierwsze "bociany" z nowej dostawy wyjechały w ostatnich dniach 2018 r. na linie 137 i 175.Łącznie po Krakowie będą jeździć 33 małe Autosany. Najstarszych siedem autobusów- jeszcze ze starą stylistyką nadwozia- dostarczono MPK dziewięć lat temu. W 2011 krakowskim przewoźnik zakupił jednego SanCity 9LE już w wersji po faceliftingu. Na kolejne 15 trzeba było czekać aż do końcówki 2016 roku.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
tabor
MPK Kraków
Autosan
test
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....