TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

MPK Kraków kupuje pięć autobusów. Klasa MIDI i MINI
INFOBUS.PL - Opublikowano: 14.02.2020 14:00:45
fot. MPK Kraków

Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Krakowie ogłosiło przetarg na zakup trzech autobusów klasy MIDI oraz dwóch klasy MINI wyposażonych w silniki spełniające poziom emisji spalin Euro 6. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem dostawy odbędą się jeszcze w tym roku.

Postępowanie podzielone jest na dwa zadania. W pierwszym MPK wymaga od oferentów, aby trzy autobusy midi miały nadwozia o długość od 8,5 do 9,6 m. W środku powinno być łącznie dostępnych co najmniej 60 miejsc dla pasażerów, w tym minimum 15 miejsc siedzących. Szacunkowa wartość tego zadania to 2 700 000 PLN netto. Wychodzi więc 900 000 PLN netto za autobus.

Drugie zadanie to mniejszy metraż. Z kolei dwa autobusy mini będą miały długość od 5,8 do 7,5 metra. W środku ma być miejsce dla co najmniej 20 pasażerów, w tym minimum 8 miejsc siedzących. Tutaj szacunkowa wartość zamówienia to 1 800 000 PLN netto, a więc rówżnież 900 000 PLN netto za autobus.

Autobusy będą niskopodłogowe, wyposażone w klimatyzację oraz porty USB umożliwiające ładowanie baterii telefonów, tabletów i innych urządzeń mobilnych. Wewnątrz autobusów będą także zamontowane poduszki naścienne umożliwiające oparcie osób stojących. Podłoga w autobusach ma być pokryta gładką wykładziną z materiału antypoślizgowego. W komorze silnika będzie zamontowany automatyczny system gaśniczy.

Dla osób poruszających się na wózkach będzie specjalnie wydzielone miejsce wewnątrz pojazdów oraz rozkładana platforma przy drzwiach. Dla wszystkich osób z ograniczoną mobilnością przy drugich drzwiach zostanie także zamontowany specjalny przycisk. Jego wciśnięcie będzie dezaktywować funkcję automatycznego zamykania drzwi. Będzie mógł to zrobić dopiero kierowca po upewnieniu się, że pasażer bezpiecznie wsiadł do autobusu.

Dostawca nowych autobusów będzie miał 7 miesięcy od dnia podpisania umowy na realizację zamówienia. Każdy z nowych krakowskich nabytków będzie objęty przynajmniej trzyletnią gwarancją całopojazdową. Ale dodatkowe punkty są za wydłużenie tego okresu nawet na 43 miesiące i więcej.

Formalności- zadanie MIDI
Pora wspomnieć o warunkach formalnych postępowania. Zacznijmy od zadania na dostawę autobusów klasy MIDI. Warunek doświadczenia jest liberalny. Oferent musi wykazać się realizacją w ciągu ostatnich trzech lat dostawą chociaż jednego autobusu miejskiego. Oferty należy zabezpieczyć wadium, które wynosi 40 000 PLN.
Mamy kilka kryteriów oceny ofert. Są to:

  • Okres gwarancji autobusu całopojazdowej - 8%
  • Ocena liczby wszystkich miejsc pasażerskich w autobusie (siedzących i stojących) - 6%
  • Wyposażenie autobusów w systemy bezpieczeństwa:aktywnego tempomatu oraz asystenta prawej strony pojazdu - 7%
  • Ocena liczby biegów skrzyni biegów (bez R) - 5%
  • Montaż w autobusie układu rekuperacji energii hamowania - 6%
  • Ocena wysokości poziomu podłogi drzwi wejściowych od poziomu jezdni - 3%
  • Cena - 65%

Formalności- zadanie MINI
Teraz czas wspomnieć o części na dostawę autobusów klasy MINI. Warunek doświadczenia jest tutaj również bardzo niski. Oferent musi wykazać się realizacją w ciągu ostatnich trzech lat dostawą chociaż jednego autobusu miejskiego. Oferty należy zabezpieczyć wadium, które wynosi 18 000 PLN.

I w tym przypadku najlepsza propozycja ma zostać wybrana w oparciu o kilka kwestii. Kryteria określone przez MPK poniżej:

  • Okres gwarancji autobusu całopojazdowej - 8%
  • Ocena liczby wszystkich miejsc pasażerskich w autobusie (siedzących i stojących) - 8%
  • Ocena liczby biegów skrzyni biegów (bez R) - 5%
  • Wyposażenie autobusu w niezależny układ rekuperacji energii hamowania - 8%
  • Ocena wysokości poziomu podłogi drzwi wejściowych od poziomu jezdni - 6%
  • Cena - 65%

Termin składania ofert mija 17 marca.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
tabor
MPK Kraków

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....