Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Mobilis z najtańszymi ofertami w Warszawie

infobus
26.06.2015 13:40
0 Komentarzy

W piątek, 26 czerwca, zostały otwarte oferty na obsługękomunikacyjną 100 autobusami ? poinformował ZTM Warszawa. Złożyły je trzyfirmy. To Europa Express City, Michalczewski i Mobilis. Najkorzystniejszaoferta zostanie wybrana według nowych kryteriów. Przewoźnicy będą mogli dostaćdodatkowe punkty m.in. za alternatywne źródła napędu.

Oferty na obsługę 50 krótkimi autobusami i 50 przegubowymizłożyły trzy firmy.

Europa Express City oferuje przewozy autobusami AutosanSancity 9le lub Solaris Urbino 8,9le oraz przegubowymi autobusami marki Mercedes-Benz.Swoje usługi wyceniła odpowiednio na 6,97 zł brutto i 8,97 zł brutto zawozokilometr.

Drugą ofertę, w której znalazł się jeden autobus elektrycznyi jeden zasilany gazem, złożyła spółka Michalczewski. Firma proponuje przewozyautobusami Solaris Urbino 8,9le i Solaris Urbino 8,9le Electric za 7,77 złbrutto za wozokilometr oraz Solaris Urbino 18 i Solaris Urbino 18 CNG za 10,58zł brutto za wozokilometr.

Jeżeli przetarg wygra spółka Mobilis, to pasażerów będąwozić autobusy Solaris Urbino 8,9le lub Autosan Sancity 9le oraz Solaris Urbino18 lub Mercedes-Benz Conecto. Mobilis przewozy autobusami krótkimi wycenił na6,77 zł brutto za wozokilometr, a przegubowymi ? 8,29 zł brutto za wozokilometr.

Wszystkie autobusy będą fabrycznie nowe. Będą wyposażone wklimatyzację, monitoring, biletomaty, system głosowego zapowiadaniaprzystanków, ekrany LCD z informacją pasażerską, tapicerkę o warszawskim wzorze (z architektonicznymisymbolami miasta), łączność alarmową oraz ? to nowość ? najnowocześniejszesystemy lokalizacyjne, które będą miały duże znaczenie w sprawnym zarządzaniuflotą. ZTM wprowadził również wymóg posiadania przez operatorów odpowiedniegozaplecza technicznego, czyli zajezdni, w której pojazdy będą sprzątane i myteoraz będą w nich dokonywane niezbędne przeglądy i naprawy. Nowością jest teżto, że kierowcy będą musieli znać język polski oraz topografię Warszawy.Przewoźnik będzie musiał zatrudnić kierowców na umowę o pracę

Umowa zostanie podpisana na 8 lat. Nowe autobusy wyjadą nawarszawskie ulice 1 stycznia przyszłego roku.

Komentarze