TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Mercedes-Benz Travego II dla Niemieckiej Reprezentacji na MŚ
- Opublikowano: 04.06.2006 22:19:48 1 komentarz
Mercedes-Benz Travego II dla Niemieckiej Reprezentacji na MŚ

 

W związku ze zbliżającymi się Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej, Niemiecka Reprezentacja DFB otrzymała nowy autobus klubowy. Mercedes-Benz przekazał DFB najnowszy, wysokopokładowy autobus Travego M w przeddzień towarzyskiego meczu z FSV 63 Luckenwalde, który został rozegrany we Frankfurcie nad Menem w dniu 16 maja 2006 r. Ten 12,96-metrowy autokar, napędzany 428-konnym silnikiem, jest pierwszym w historii DFB trzyosiowym autokarem klubowym. Autokar posiada bogate wyposażenie, szczególnie z zakresu bezpieczeństwa. W kompletacji znalazły się m.in. systemy ESP (Elektroniczna Stabilizacja Toru Jazdy), układy antypoślizgowe ABS i ASR, system wspomagający hamowanie (BA), adaptacyjny tempomat, retarder Voith oraz kamera ułatwiająca cofanie. Zmodernizowane Travego ma elegancką i dystyngowaną sylwetkę. Nadwozie pomalowano metalicznym lakierem koloru „czarne obsydium”z wplecionymi barwami narodowymi. W podobnej kolorystyce utrzymano wnętrze.

 

W 13-metrowym autokarze zamontowano tylko 36 foteli, dzięki czemu jego pasażerowie będą mieli zapewnioną dużą przestrzeń. Na końcu autokaru, tradycyjnie umieszczono specjalny kącik klubowy. Na wyposażeniu znalazł się również system audio-video, wyposażony w najnowsze osiągnięcia w dziedzinie rozrywki i informacji, a więc zmieniarkę płyt DVD na 6 pozycji, tuner TV oraz trzy sztuki elektrycznie składanych monitorów 15-calowych (z przodu, w środku i na końcu autokaru). Wyposażenie z zakresu komfortu obejmuje z kolei klimatyzator dachowy o mocy 32 kW z regulacją temperatury osboną dla stanowiska kierowcy przestrzeni pasażerskiej, ogrzewane ściany wewnętrzne z wylotami na poziomie łokci, elektrycznie sterowane klapy dachowe automatycznie zamykające się przy wykryciu opadów deszczu, ogrzewaną kabinę WC, w pełni wyposażoną kuchnię pokładową, szatnię, minibar oraz system nawigacji satelitarnej. Ponadto, standardowe wyposażenie tego autokaru obejmuje m.in. centralny zamek, system monitoringu oraz alarm przeciwwłamaniowy. Autokar napędza tylny, 6-cylindrowy silnik OM 457 LA o pojemności 12 litrów i mocy maksymalnej 315 kW (428 KM) oraz maksymalnym momencie obrotowym wynoszącym 2100 Nm. Dzięki pracy w technologii BlueTec, spełnia on ekologiczne normy Euro 4, które wejdą w życie w październiku 2006 r. Silnik współpracuje z mechaniczną, 6-stopniową skrzynią biegów GO 210. Szerokość nadwozia wynosi 2,55 metra, a wysokość –wraz z obudową klimatyzatora –3,71 metra. Dopuszczalna masa całkowita wynosi 24 t, a prędkość maksymalna została elektronicznie ograniczona do 100 km/h.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Sprawdź też:
Mercedes-Benz
Travego
  • macieyy – 05.06.2006

    Dlaczego nie piszecie o Setrze Comfort Class dla naszych "orłów" :)

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....