TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

MAXI-czwórka dla MZK Nowy Targ. SIWZ
INFOBUS.PL - Opublikowano: 04.12.2019 15:00:57
MAXI-czwórka dla MZK Nowy Targ. SIWZ

Nie dwa, a o łącznie sześć nowych autobusów wzbogaci się w 2020 r. Miejski Zakład Komunikacji w Nowym Targu. Miasto szuka dla swojego przewoźnika czterech nowych autobusów klasy MAXI. Będzie niskopodłogowo i niskowejściowo.

O warunkach formalnych postępowania pisaliśmy tutaj. "Dwunastki" do Nowego Targu trafią w ciągu maksymalnie 26 tygodni od podpisania umowy. Będą objęte min. trzyletnią gwarancją całopojazdową, a ich dostawca będzie musiał w tym okresie na swój koszt dokonać wszystkich przeglądów.

Wybór najlepszej oferty
Kryteria oceny ofert są bardzo proste. Cena ma 60% wagi. 40% jest do wywalczenia w ocenie technicznej. Za co premia? Na liście mamy:

  • szkielety autobusów ze stali nierdzewnej lub aluminium - 4 pkt
  • poszycia zewnętrzne ze stali nierdzewnej, tworzyw sztucznych lub aluminium - 4 pkt
  • przykręcane panele poszycia bocznego - 4 pkt
  • trzyczęściowa szyba przednia - 4 pkt
  • 13 więcej foteli dostępnych z niskiej podłogi - 4 pkt
  • spalanie w warunkach testu SORT2 do 34,5 l / 100 km - 4 pkt
  • autobus wyłącznie z oświetleniem LED - 2 pkt
  • nadwozie nie wyższe niż 3,09 m - 4 pkt
  • min. 6-biegowa automatyczna skrzynia biegów - 2 pkt
  • homologacja zgodna z Regulaminami nr 29 i 66 EKG ONZ - 4 pkt
  • oś przednia zależna - 4 pkt

Jakie autobusy?
Każda z trzech w pełni niskopodłogowych "dwunastek" ma zabierać na pokład min. 85 pasażerów, w tym co najmniej 25 na miejscach siedzących. Dostęp na pokład ma być dalej zapewniony przez trzy wejścia w układzie 2-2-2. Z kolei ten niskowejściowy ma zabierać na pokład min. 70 pasażerów, w tym co najmniej 41 na miejscach siedzących. Dostęp na pokład ma być dalej zapewniony przez dwa wejścia w układzie 2-2-0. W obu przypadkach mają to być konstrukcje z nadwoziami o długości 11,5 - 12,5 m, szerokości do 2,55 m i nie wyższe niż 3,25 m.

Pojazdy mają być napędzane silnikami diesla, które spełniają normę Euro 6. Muzą to być jednostki o pojemności 6,5 - 8 l. Nie mogą być one słabsze niż 200 kW, ale nie mocniejsze niż 240 kW. Zostaną one zblokowane z automatycznymi skrzyniami biegów. Przekładnia musi posiadać oprogramowanie umożliwiające optymalizację zużycia paliwa. Nie zabraknie oczywiście systemu detekcji i gaszenia pożaru w komorze silnika. 

Pojazdy będą monitorowane. Naturalna wentylacja ma być zapewniona przez okna przesuwne, wentylatory dachowe oraz szyberdachy. Przestrzeń pasażerska oraz kabina kierowcy mają być klimatyzowane. Minimalna moc chłodnicza agregatu to 24 kW. Nie zabraknie także gniazdek USB dla pasażerów. 

Na zewnątrz zamontowane będą trzy tablice diodowe o wysokiej rozdzielczości. W środku znajdą się tablice LCD 23". Na nich będzie prezentowana informacja liniowa. Nie zabraknie oczywiście głosowych zapowiedzi przystanków i GPS. Całością będzie sterował wielofunkcyjny autokomputer z dotykowym interfejsem. Wszystko ma być kompatybilne z już użytkowanym przez MZK Nowy Targ systemem bydgoskiego Pixela.

Podsumowując...
Chciałoby się liczyć na co najmniej dwie oferty. Ale nie to jest najważniejsze. Miasto znów nie ma zbyt wysoko postawionych wymagań. To akurat dobrze, bo jest okolicznością mającą wpływ na wysokość ceny.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
tabor
Nowy Targ
UM
MZK Nowy Targ

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....