TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Kozienice kupują 2 MIDI-elektrobusy. Z GEPARDA 2
INFOBUS.PL - Opublikowano: 30.07.2019 13:00:13
fot. wikipedia

Kozienice ogłosiły zapowiadany przetarg na dostawę dwóch elektrobusów z ładowarkami. O dziś, 30 lipca miasto szuka ich dostawcy. Zakup jest możliwy dzięki wsparciu, które miasto uzyskało w ramach programu GEPARD 2.

Przypomnijmy, że Kozienice zaplanowały nabycie dwóch elektrobusów oraz wybudowanie jednego stanowiska do ładowania akumulatorów do końca marca 2020 r. W tym przypadku całkowity koszt projektu wyniesie prawie 4,6 mln zł, a NFOŚiGW wesprze przedsięwzięcie na dwa sposoby: dotacją w wysokości ponad 2,7 mln zł oraz dodatkowo udzieloną niskooprocentowaną pożyczką w kwocie ponad 1,8 mln zł. Uzyskanie tych środków 24 maja potwierdził podpisem burmistrz Kozienic Piotr Kozłowski. Ze strony NFOŚiGW obie wyżej wymienione umowy podpisał wiceprezes funduszu Artur Michalski.

Opracowywanie dokumentacji przetargowej zajęło dwa miesiące. Prace zostały ukończone i dzięki temu możliwe było ogłoszenie przetargu. Kozienicka rozgrywka o "elektryki" oficjalnie dziś wystartowała.

Miejskie zamówienie składa się z dwóch zadań, które będzie musiał na swoje barki wziąć wybrany dostawca. Pierwszym jest dostawa dwóch sztuk fabrycznie nowych tzn wyprodukowanych nie później niż sześć miesięcy przed dostawą, nieeksploatowanych, niskopodłogowych, jednoczłonowych autobusów elektrycznych (napędzanych 100 % energią elektryczną) klasy MIDI o długości 8,5 – 9,5 m.

Drugim natomiast jest dostawa, montaż i uruchomienie jednej ładowarki dwustanowiskowej. Ma to być urządzenie typu plug-in o mocy 80-90kW (2 x 40-45 kW). Podwójna stacjonarna stacja ładowania autobusów z napędem elektrycznym o mocy wyjściowej 80 - 90 kWh posiadać będzie możliwość pracy w trybie 2 x (40-45 kW) wraz z dodatkowym wyposażeniem, oprogramowaniem i dokumentacją, kompatybilnych z dostarczonymi w ramach dostawy autobusami.

Stacja ładowania wyposażona zostanie dodatkowo w panele fotowoltaiczne i turbinę wiatrową, które zapewni "czystą" energię wykorzystaną do zasilenia wewnętrznych obwodów wtórnych oraz energooszczędnego oświetlenia LED. Ładowarka ma stanąć na bazie miejskiej spółki Kozienicka Gospodarka Komunalna. Należy więc przypuszczać, że to ta firma także zajmie się obsługą elektrycznej komunikacji.

Termin realizacji obu przetargowych zadań to nie później niż 30 września 2020 r.

Pora więc na warunki formalne postępowania. Miasto nie postawiło żadnych wymagań w kwestii minimalnego poziomu zdolności finansowej. Oferent musi posiadać ubezpieczenie na sumę, która będzie nie mniejsza niż wartość jego oferty, którą przedstawi Kozienicom. Warunek doświadczenia z kolei urzędnicy uznają za spełniony, jeśli wykonawca zrealizował w ciągu ostatnich 3 lat przynajmniej jedną dostawę dwóch elektrobusów z min. jedną ładowarką plug-in o mocy co najmniej 40 kW. Oferty należy zabezpieczyć wadium, które wynosi 100 000 PLN.

Termin składania ofert mija 2 września.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
tabor
Kozienice
UM
KGK Kozienice
elektrobus
ładowarka
GEPARD
NFOŚiGW
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....