TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Kolejna liniowa rozgrywka w MZK Jastrzębie. Suszec
INFOBUS.PL - Opublikowano: 02.10.2019 16:00:36
fot. Adam C, phototrans.pl

Międzygminny Związek Komunikacyjny w Jastrzębiu-Zdroju prowadzi kolejny przetarg liniowy w tym roku. Tym razem chodzi o operatora, który obsłuży połączenia w gminie Suszec. A ten za bardzo się nie napracuje.

To trzeci z zaplanowanych na ten rok przetargów liniowych jastrzębskiego związku. Pierwszy do obsługi linii w gminie Czerwionka-Leszczyny padł łupem konsorcjum pod wodzą żorskiej firmy PPUH Kłosok. Pisaliśmy o tym tutaj. Trwa także drugi, w którym MZK chce znaleźć operatora linii w Pawłowicach.

Teraz MZK szuka operatora na siedem linii w gminie Suszec. To połączenia oznaczone jako L-1, L-2 i L-3. Wybrany przez związek przewoźnik będzie obsługiwał te linie od 1 stycznia 2020 r. do końca 2023 r. W tym okresie ma wykonać pracę eksploatacyjną ok. 100 500 wzkm, przy założeniu odchyłki, która może wynieść +-10%. Tak więc jak widać za bardzo się on nie napracuje.

Przewozy mają być realizowane przynajmniej czterema autobusami, które muszą spełniać przynajmniej normę Euro 5. Ponadto przed ich debiutem liniowym powinny być zostać one okazane do oględzin przez MZK pod kątem weryfikacji spełnienie minimalnych warunków SIWZ.

Będą to autobusy typu C i wyprodukowane nie wcześniej niż w 2013 r. Chodzi więc o pojazdy o minimalnej długości 7,5 m i pojemności co najmniej 35 miejsc (2 sztuki) i 20 miejsc (2 sztuki). Związek oczekuje, że niska podłoga będzie stanowiła min. 35% powierzchni przewidzianej dla pasażerów stojących. Autobus musi mieć przynajmniej dwa okna przesuwne oraz klimatyzację o mocy min. 11 kW. Wszystkie autobusy muszą być wyposażone w trzy zewnętrzne wyświetlacze diodowe o wysokiej rozdzielczości. Dodatkowo przed wyjazdem operator będzie musiał zainstalować w pojazdach urządzenia przekazane przez MZK. Będą to m.in. kasowniki, autokomputery i bileterki.

Nie da się ukryć, że to najsłabszy punkt jastrzębskiego przetargu. Waloryzacja dalej będzie dokonywana w oparciu o wskaźniki z przeszłości. Pierwsza będzie obowiązywać od 1 stycznia 2021 r. i zostanie ona wyliczona w oparciu o dane z 2019 r. W 20% odpowiada za nią roczny wskaźnik zmiany ceny oleju napędowego wg. danych Urzędu Statystycznego z Katowic. 40% to z kolei inflacja. Pozostałe 40% to zmiana wynagrodzenia minimalnego.

Termin składania ofert mija 4 listopada. Jedynym kryterium wyboru jest cena.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
linie
MZK Jastrzębie-Zdrój
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....