TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Jakiego taboru wymagać? Warszawa pyta
INFOBUS.PL - Opublikowano: 24.07.2018 12:00:54
fot. ztm.waw.pl

Konsultowanie zakupów pojazdów transportu publicznego w zakresie potrzeb osób o ograniczonej mobilności i percepcji to jedna z rekomendacji przyjętych przez Radę Warszawskiego Transportu Publicznego. Stołeczni urzędnicy zaczynają od zbierania uwag - w czwartek 26 lipca zapraszają na testowanie autobusów i tramwajów.

Rada WTP przyjęła szereg rekomendacji, które są wskazówkami dla Zarządu Transportu Miejskiego i innych jednostek miejskich jakie działania powinny podjąć, aby każdemu pasażerowi zapewnić możliwość łatwego i bezpiecznego przemieszczania się środkami transportu publicznego. Jedna z nich dotyczy właśnie wyposażania i aranżacji wnętrza pojazdów komunikacji miejskiej jeżdżących po warszawskich ulicach.

Na pętli tramwajowo-autobusowej Cmentarz Wolski w najbliższy czwartek, 26 lipca w godz. 11.00 – 14.00 staną cztery autobusy (Solaris Urbino 18 Electric, Mercedes Conecto G, MAN Lion's City Hybrid, Solaris Alpino) oraz trzy tramwaje (dwa rodzaje Jazz-ów i Swing). Wybrane zostały te, które są najnowszymi nabytkami z rozwiązaniami dotyczącymi aranżacji wnętrz, sposobu oznakowania i zastosowanych rozwiązań funkcjonalnych, które uznajemy za dobre i chcielibyśmy stosować w przyszłości, np. żółty kolor poręczy, który jest widoczny dla osób słabo widzących czy też białe, kontrastowe wyświetlacze.

ZTM będzie prosił o ocenę tych rozwiązań. Urzędnicy chcą zebrać uwagi, które pozwolą wypracować propozycje zapisów w opisie przedmiotu zamówienia w przetargach na zakup taboru i usług przewozowych. Chcą je także wykorzystać także w przypadku możliwości technicznych do ewentualnych modernizacji wnętrza już użytkowanych pojazdów. Na miejscu będą formularze do wpisania uwag i wniosków, pracownicy przewoźników i ZTM oprowadzą i opowiedzą o prezentowanych na pętli pojazdach.

Przypomnijmy, że Rada Warszawskiego Transportu Publicznego została powołana przy ZTM jako platforma wymiany opinii, zbierania sugestii i informacji od przedstawicieli różnych środowisk. To ciało doradcze, podczas spotkań którego dyskutowane są tematy organizacyjne, przewozowe, handlowe, taryfowe, czy infrastrukturalne, dotyczące transportu publicznego w stolicy i w całej aglomeracji. W skład Rady WTP wchodzą przedstawiciele organizacji społecznych, ekologicznych i zrzeszających przedsiębiorców, a także m.in. samorządów, świata nauki, ZTM i przewoźników.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
tabor
ZTM Warszawa
  • Sebbastian Pioro – 24.07.2018

    ZTM powinien zaczać od rozmowy z kierowcami, a nastepnie pasazerami, a nie na zapleczu miedzy soba ustalac jakies banaly... Pierwsze od czego powinni zaczac to od zamontowania ramp otwieranych elektrycznie,by nie narazac na niebezpieczeństwo pasazwrów znajdujacych sie w autobusie podczas wyjscia kierowcy w celu rozlozenia rampy... To podstawa...

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....