TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Jakie baterie dla elektrobusów? [FILM]
INFOBUS.PL - Opublikowano: 25.09.2017 10:55:30 12 komentarzy
Jakie baterie dla elektrobusów? [FILM]

Tańsze, bardziej wydane i lżejsze. Podczas Battery Experts Forum 2017 Marek Pol, przewodniczący Rady Nadzorczej, Ursus Bus S.A., przedstawił oczekiwania branży wobec producentów baterii.

Jak zauważył Marek Pol od dwóch lat ceny baterii stoją w miejscu, a zestaw akumulatorów stanowi ok. 40% kosztu produkcji elektrobusu. Jeżeli nie to się nie zmieni, ciężko będzie mówić o masowych rozwoju elektromobilności - i to nie tylko w Polsce.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Ursus
Battery Experts Forum
elektrobus
bateria
  • amw – 25.09.2017

    Cały ten pomysł z elektrobusami na obecnym etapie rozwoju technicznego i cen baterii to kompletny idiotyzm.Marnowanie kasy przewoźników i testy na koszt eksploatatora a nie producenta - to typowe zawracanie Wisły kijem.

  • winetu – 25.09.2017

    Mądry człowiek, mądrze mówi i dobrze robi Ursusowi.

  • Ursus dobrze – 25.09.2017

    doszedłem

  • me – 25.09.2017

    Ameryki nie odkrył...

  • Ursus dekonspiracja – 25.09.2017

    No to już wiemy, jakie Ursus ma konotacje polityczne. Marek Pol był ministrem gospodarki w postkomunistycznym rządzie Pawlaka. Komuna wraca...

  • IdiotaHistoryczny – 25.09.2017

    Olszewski to agent Stasi

  • niktos – 25.09.2017

    Marek Pol ... jak to pisała o nim prasa: "Marek Pol - najbardziej niekompetentny minister III RP"https://www.wprost.pl/tygodnik/47778/Kapitalny-socjalista.html- program opłat winietowych, który skutkowałby ...stratami dla Skarbu Państwa w kwocie 760 mln pln - pomysł na pobudzenie budownictwa poprzez podniesienie VAT na materiały budowalne z 7 do 22%, dzięki temu gotowe mieszkania stanieją, bo VAT spadnie z 22 do 7 % !Ursusie - drżyj!

  • Ursus sukces – 25.09.2017

    No to tajemnica "sukcesu" Ursusa ujawniona :)

  • tyle pytań, tyle pytań... – 25.09.2017

    Czy fakt, że stary Zarajczyk zarządzał Pol-Motem za komuny a potem go kupił powoduje, że Ursus jest poskomunistyczny czy nie? Czy fakt, że Marek Pol to postkomunista ma z tym związek czy nie?

  • Egon antyTrajtor – 25.09.2017

    Wszystko po nitce do kłębka....

  • Jesień – 07.10.2017

    I wszystko w temacie" swój swojemu oka nie wykole " a przekrecic polske można zawsze. Warmia i mazury nie może patrzyc na warszawke która zmarnowała zakłady produkcyjne.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....