TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Iveco Crossway 10,8LE za drogie dla Bytowa
INFOBUS.PL - Opublikowano: 22.10.2019 15:00:26
Iveco Crossway 10,8LE za drogie dla Bytowa

Bytów na razie bez nowych autobusów. Miasto unieważniło przetarg na dostawę trzech pojazdów klasy MIDI. Ofert polskiego dealera Iveco, firmy ABP Bus&Coach ze Słupska była za droga dla gminy.

Umiarkowane spalanie
Przypomnijmy, że przedmiotem zamówienia była dostawa 3 szt. autobusów miejskich, z silnikiem wysokoprężnym Euro 6, przystosowanymi do paliwa zawierającego biokomponenty. Jak podkreślał zamawiający, układ sterowania silnika nie może zawierać ukrytych programów zmieniających poziom emisji spalin w zależności od trybu jego pracy.

Dodatkowo Bytów wymagał, aby oferowane autobusy charakteryzowały się maksymalnym zużyciem paliwa wg. testu SORT 2 nie większym niż 36 l/100 km. Silnik miał być zblokowany z automatyczną skrzynią biegów (minimum 4 biegową).

Klasa MIDI
Pojazdy o długości w przedziale 10 500 mm do 11 000 mm, szerokości 2,50 + 2,55m i wysokości do 3,25 m miały oferować miejsc siedzących dla pasażerów min. 24 plus miejsce na wózek inwalidzki dla osoby niepełnosprawnej z możliwością przypięcia pasem bezpieczeństwa plus miejsce kierowcy. Łączna liczba dla pasażerów to minimum 70.

Takie parametry oznaczają, że Bytów celował w klasę MIDI. Jak podkreślała gmina pojazdy miały być całkowicie niskopodłogowe z wejściami bez stopni (w układzie 2-2-0). Do tego Bytów chciał wyposażyć pojazd w klimatyzację przestrzeni pasażerskiej oraz oddzielną dla kabiny kierowcy, tablice elektroniczne diodowe- przednia, boczna, tylna oraz autokomputer. Gotowe pojazdy miały dotrzeć na Pomorze do 15 kwietnia 2021 r. Czasu jak widać było sporo.

Tylko Iveco, więc na razie pass
8 października minął termin składania ofert. Bytów miał zabudżetowane na ten cel 2 890 500 PLN brutto. A to dawało 783 333 PLN netto wyceny jednostkowej. Całkiem nieźle.

Jedyna oferta, którą otrzymało miasto przewyższała te szacunki. Przedstawiłą ją firma ABP Bus&Coach, a więc polski dealer autobusów Iveco. Za trzy Crossway'e 10,8LE zaproponowałą ona 2 999 232 PLN brutto, a więc 812 800 PLN netto za jednego. W pakiecie zaoferowano pięcioletnią gwarancję całopojazdową na każdy autobus.

Różnica jak widać była niewielka, ale Bytów zdecydował się nie szukać brakującej kwoty. 15 października przetarg został unieważniony. Czekamy więc na powtórkę.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
tabor
Bytów
UM
Iveco
ABP
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....